آموزش فارسی سازی بازی Devil May Cry 5

خرید بازی Devil May Cry 5 دویل 5 برای PS4

آموزش فارسی سازی بازی Devil May Cry 5

نسخه فارسی ساز تنها بروی پلی استیشن ۴ قابل نصب و اجرا می باشد .  فارسی ساز Devil May Cry 5 نسخه ی DUPLEX بصورت بک پورت برای فریمور جیلبریک‌ شده ی ۵٫۰۵

Devil May Cry 5 بازی فوق‌العاده‌ای است؛ اما این موضوع به معنیه بی‌نقص بودن آن نیست. بزرگ‌ترین مشکل بازی، امکان ریوایو شدن شخصیت‌ها با استفاده از Red orbها است. پیش‌تر Red Orbها تنها برای خرید حرکات و کمبو‌های جدید یا افزایش سطح سلامتی کاربرد داشتند؛ اما در این بازی پس از مرگ می‌توان با پرداخت مقداری از آن بلافاصله زنده شد و به جنگ با اهریمن‌ها بازگشت. البته پس از اتمام بازی در درجه‌ی Devil Hunter، طبق سنت همیشگی Devil May Cry درجه‌ی سختی جدیدی باز خواهد شد که شرایط زنده شدن و شکست دشمنان در آن کاملا متفاوت با گذشته است.

نویسنده‌های بازی Devil May Cry 5 در حدی استادانه سناریو‌ی بازی را نوشته‌اند که در نیمه‌ی ابتدایی آن هزاران سؤال در ذهن گیمر‌ها ایجاد خواهد شد و در بخش پایانی، نه‌تنها به تمامی این سوالات پاسخ داده می‌شود، بلکه تمام نکات مبهم موجود از نسخه‌های پیشین بازی نیز جواب خود را دریافت می‌کنند. این موضوع به‌حدی خوب و کامل انجام می‌گیرد که گویی خرید بازی Devil May Cry 5 برای PS4 سال‌ها پیش و حین ساخت نسخه‌‌ی اول این بازی نوشته شده است. تنوع طراحی مراحل نیز در سطح بسیار خوبی قرار دارد؛ از کوچه‌ و خیابان‌های Red Grave‌ گرفته تا پایین‌‌ترین طبقات درخت Qliphoth، همگی یادآور آخرالزمان و جهنم هستند و حضور اهریمن‌ها را در هر گوشه‌‌و‌کناری به گیمرها یادآوری می‌کنند.

این فارسی ساز تنها بروی نسخه Devil May Cry 5 (CUSA8161) PS4-DUPLEX قابل نصب و اجرا می باشد .

تصویری از فارسی ساز بازی :

دیدگاه کاربران ۱ دیدگاه
  • مهدی یار 20 ژوئن 2022 / 11:23 ب.ظ

    سلام
    لینک دانلود خراب است

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.