آپدیت رایگان بازی Desperados 3

آپدیت رایگان بازی Desperados 3

آپدیت رایگان بازی Desperados 3

بازی Desperados 3 با معرفی و انتشار غیرمنتظره و غافلگیرانه خود، طرفداران این مجموعه را بسیار هیجان زده کرد. قسمت سوم از مجموعه‌ بازی‌های استراتژیک و مخفی‌کاری استودیوی Mimimi با حجم بالای محتوا و چند مکانیزم جدید و نوآورانه، تجربه سرگرم‌کننده و لذت بخشی را برای بازیکنان خود به ارمغان می‌آورد. اما توسعه‌دهندگان این بازی نیز بعد از انتشار آن بی‌کار ننشسته و مرتب به توسعه‌ی محتوای جدید برای آن می‌پردازند. از جمله‌ی این موارد، می‌توان به چالش‌های Baron اشاره کرد. در این قسمت، سناریوهای مختلفی برای حل کردن دربرابر شما قرار گرفته که هریک نتایج و پیامدهای خاص خود را دارند.

آپدیت جدید چالش‌های بازی Desperados 3، مسئولیت قهرمان داستان را از مأمور کوپر سلب کرده و ایزابل و بیانکا را به استراحت می‌فرستد. اما گروه قهرمانان جدیدی که وظیفه‌ی نقش آفرینی در چالش‌های بازی را عهده دار می‌شوند، گروهی از حیوانات مختلف هستند و این موضوع به همان میزان که عجیب و ناملموس به نظر می‌رسد، تجربه بامزه‌ای برای بازیکن در دنیای بازی خواهد بود.

اما این همان چیزی است که چالش‌های Baron را به چنین تجربه سرگرم‌ کننده‌ ای تبدیل کرده است. قرار نیست که این چالش‌ها در قالب یک داستان بلند، منطقی و معقول به نظر برسند. این مأموریت‌ها تنها برای خنده و سرگرمی طراحی شده و هیچ هدف مهمی را دنبال نمی‌کنند. Rescue Aid Society و سه بخش مختلف دیگر، حالت‌های مستقل این بازی هستند که هریک تجربه جالب و متفاوتی را به کاربر ارائه می‌کنند. مثلاً یکی از آن‌ها سه تله خرس را در اختیار شخصیت هکتور قرار داده و مهارت‌های او را به چالش می‌کشد. در موارد دیگر، شما می‌توانید با نقش آفرینی در یک داستان جنایی به نام Where’s Waldo، سه هدف مشخص از میان تعداد زیادی بدل را پیدا کنید.

آپدیت رایگان بازی Desperados 3

همه‌ی این چالش‌ها تجربه جالب و سرگرم کننده‌ای را به بازیکن منتقل خواهند کرد. تیم توسعه‌دهندگان این بازی، برای افرادی که قصد اسپیدران کردن Desperados 3 را دارند نیز برنامه‌هایی را در نظر دارد که براین اساس، باید با عبور از مرحله Flagstone در سریع‌ترین حالت ممکن، جوایز جالب و ارزشمندی را دریافت کنید. البته مرحله اسم نویسی این چالش، به‌زودی تمام خواهد شد.

عرضه Desperados 3 برای پلتفرم های مختلف

Desperados 3 هم‌اکنون برای پی ‌سی، پلی ‌استیشن ۴ و ایکس ‌باکس وان قابل دریافت است. اگر به هر نحوی قصد تجربه یک بازی تاکتیکال و استراتژیک را داشتید، این بازی شدیداً توصیه می‌شود. این بازی در نقد و بررسی زومجی نمره کامل ۱۰ را دریافت کرده که در قسمت‌هایی از آن می‌خوانیم:

«دسپرادوس سه به‌لطف گیم‌پلی جذاب و چالش برانگیز و بی‌نقصش، محیط‌های متنوع که گاهی از بررسی تمامی جزئیات آن سردرد می‌گیرید، موسیقی بی‌نظیری که تجربه‌ی هر مرحله را چندین و چندبرابر لذت‌بخش‌تر کرده، محصولی را رقم زده که در این دوره و زمانه حکم یک جواهر را دارد. دسپرادوس سه نه‌تنها یک بازی تاکتیکال جذاب، بلکه نماد یک ویدیوگیم واقعی، با هر تعریفی که می‌خواهید از ویدیوگیم در ذهن داشته باشید، است.»

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.