اضافه شده سلاح‌ های جدیدی به بازی Dead Cells توسط آپدیت Barrels o Fun

اضافه شده سلاح‌ های جدیدی به بازی Dead Cells توسط آپدیت Barrels o Fun

اضافه شده سلاح‌ های جدیدی به بازی Dead Cells توسط آپدیت Barrels o Fun

به‌ تازگی آپدیت Barrels o’ Fun بازی Dead Cells عرضه شده است و در آن شاهد اضافه شدن یک مرحله و سلاح‌های جدیدی به بازی هستیم.

Dead Cells را می‌توان یکی از بهترین بازی‌های روگ‌ لایک دانست که تجربه‌ای چالش‌برانگیز و شدیدا دلچسب را دراختیار مخاطبان این دسته از بازی‌ها قرار داده است. استودیو موشن توئین سازنده دد سلز، دراین‌میان سعی کرده با ارائه آپدیت‌های مختلف تغییرات متفاوتی را روی بازی خود اعلام کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، بیستمین آپدیت Dead Cells با نام Barrels o Fun عرضه شده است. در جریان آپدیت ذکر شده، شاهد اضافه شدن مرحله Derelict Distillery به بازی دد سلز هستیم. Derelict Distillery یک مرحله چالش‌برانگیز است که بازیکنان را در یک انبار بسیار بزرگ قرار می‌دهد که پر از مواد منفجره و بشکه‌های انفجاری است. همچنین دشمنانی را هم مشاهده می‌کنید که مدام این بشکه‌ها را به سمت شما پرتاب می‌کنند.

در ادامه مشخص شده که یک سلاح جدید به نام Barrel Launcher هم به بازی اضافه شده است که می‌توانید به‌واسطه‌ی آن بشکه‌های انفجاری مختلفی را به سمت دشمنان پرتاب کنید. ازطرفی آیتم جدید Tesla Coil هم به شما اجازه می‌دهد تا به دشمنان شُک مغناطیسی وارد کنید و محدوده پشتیبانی آن هم در حالت Medium قرار دارد. در انتها، استودیو موشن توئین حالتی را برای موسیقی‌های بازی درنظر گرفته که تمامی ساندترک‌های بازی را در قالب موسیقی‌های هشت-بیتی ارائه می‌دهد.

بازیکنان در منو بازی می‌توانند تنظیمات مربوط‌به نحوه پخش موسیقی‌ها را انتخاب کنند. این آپدیت فعلا در اختیار کاربران PC قرار گرفته است و تا انتهای تابستان هم برای سایر پلتفرم‌ ها عرضه می‌شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.