انتشار اطلاعات جدید کنسول ایکس باکس سری ایکس تا سه هفته آینده

انتشار اطلاعات جدید کنسول ایکس باکس سری ایکس تا سه هفته آینده

انتشار اطلاعات جدید کنسول ایکس باکس سری ایکس تا سه هفته آینده

هنوز نمی‌دانیم که اخبار مذکور در رابطه با کنسول Xbox Series X است یا ایکس باکس لاکهارت (نسخه ضعیف‌ تر و ارزان‌تر از سری ایکس) اما به هر ترتیب این اطلاعات برای کاربران و مشتریان خانواده ایکس باکس باید هیجان‌انگیز باشد. در گذشته نیز آقای اسپنسر (رئیس بخش ایکس باکس) توضیح داده بودند که در ماه آگوست ( ماه میلادی پیش رو) اطلاعات جدیدی از کنسول نسل بعدی خود منتشر خواهد کرد. بنظر میرسد که “به زودی” شاهد ارائه این اطلاعات در قالب یک نمایش زنده، همانند برنامه State of play باشیم.

با توجه به توییت آقای جف گراب در شبکه مجازی توییتر، این ادعا مطرح شده است که طرفداران می‌توانند تا سه هفته آینده اطلاعات جدیدی از کنسول ایکس باکس سری ایکس بشنوند. یکی از طرفداران که بعد از توییت اشتباهی آقای گراب در رابطه با تاریخ دقیق انتشار این اطلاعات سوال کرده بود، توانست جواب متفاوتی از او دریافت کند.

من عذرخواهی می‌کنم. با تاریخ اشتباهی نگاه انداختم. تا سه هفته دیگه.

به هر حال راه زیادی تا پایان ماه آگوست باقی مانده و معلوم نیست که کمپانی ایکس باکس در چه زمانی و قالبی این اطلاعات را منتشر می‌کند، اما جدا از هرچیز کنسول نسه نهمی مایکروسافت برای عرضه در تعطیلات سال جاری برنامه‌ریزی شده است.

نسل هشتم با تمام خاطرات عالی، خوب، بد و افتضاحش به آخر خط رسیده و کمتر از چندماه دیگر نسل نهم کنسول‌های خانگی خانواده پلی‌استیشن و ایکس باکس برای عرضه در بازارهای جهانی در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. جای تعجب نیست که در این برهه زمانی، دو رقیب دیرینه یعنی سونی و مایکروسافت سفارشات بازی‌های نسل نهمی که در زمان عرضه کنسول‌ها در دسترس خواهند بود را ثبت کنند. البته این موضوع برای زمانی مناسب است که قیمت کنسول‌ها و البته تاریخ دقیق عرضه آن‌ها مشخص باشد.

باید دید که آیا این پیشنهاد شگفت انگیز تاثیری در فروش کنسول و بازی‌های ایکس باکس سری ایکس را دارد یا خیر. پیش‌تر نیز مایکروسافت تایید کرد که کنسول نسل نهمی ایکس باکس سری ایکس در ماه نوامبر عرضه خواهد شد.

طرفداران خانواده ایکس باکس مدت‌های زیادی را صبر کردند تا نمایش هیجان‌انگیز هفته پیش را تماشا کنند. با اینکه این نمایش به اندازه کافی برای معرفی عناوین کنسول نسل نهمی شرکت مایکروسافت ایده‌آل و مناسب بود، اما به عقیده آقای فیل اسپنسر رئیس بخش ایکس باکس، اطلاعات بیشتری قرار است در ماه آگوست از این کنسول منتشر شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.