بازی Street Fighter V با چهل شخصیت تا ۲ هفته رایگان شد

بازی Street Fighter V با چهل شخصیت تا 2 هفته رایگان شد

بازی Street Fighter V با چهل شخصیت تا ۲ هفته رایگان شد

 

براساس گزارش تازه منتشر شده، کپکام از روز چهارشنبه ۵ آگوست به صورت آزمایشی برای دو هفته بازی Street Fighter V را با چهل شخصیت در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد.

به گفته شرکت کپکام نسخه آزمایشی ۴۰شخصیت از نسخه Champion Edition بازی استریت فایتر وی را دربرمی‌گیرد. این خبر در جریان لایو استریمی که توسط کپکام برگزار شد، اعلام شده است و باید بازیکنان خود را از ۵ آگوست برای دریافت این نسخه رایگان آماده کنند.

ناگفته نماند از چهارشنبه ۵ آگوست یک استریمی از Street Fighter V به نمایش درخواهد آمد. در این استریم ما اخبار جدیدی به دست خواهیم آورد که از جمله باید به معرفی شخصیت جدید، انتشار بروزرسانی جدید و برخی دیگر اشاره کرد.

بازی Street Fighter V: Champion Edition در فوریه سال ۲۰۲۰ با ۴۰ شخصیت، ۲۰۰ اسکین، ۳۴ مرحله و برخی محتواهای دیگر در دسترس قرار گرفت. علاوه بر این در ابتدا سال جاری نیز شخصیت خشن Street Fighter 3 با نام Gill هم به این بازی افزوده شد.

متاسفانه در وعده آزمایشی قبلی بازیکنان نسخه پلی استیشن ۴ و کامپیوتر بازی در بحث نت کد با مشکلاتی رو به رو شدند که بعدها کپکام آن را برطرف کرد. طبق آخرین گزارش‌ها هم سه مبارز جدید به نام E. Honda ، Lucia و Poison هم به این عنوان افزوده شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.