تمام کردن بازی Ghost of Tsushima چقدر طول میکشد؟

تمام کردن بازی Ghost of Tsushima چقدر طول میکشد؟

تمام کردن بازی Ghost of Tsushima چقدر طول میکشد؟

بازی Ghost of Tsushima بازی انحصاری پلی استیشن ۴ بالاخره در دسترس قرار گرفته است. این بازی دنیای باز در ژانر اکشن-مخفی سامورایی است که امروز ۲۹ تیر ماه عرضه شد و طبق گفته کمپانی سازنده آن Sucker Punch، بازی یکی از بزگترین پروژه‌های این کمپانی است.

اما دقیقا چقدر طول می‌کشد تا داستان اصلی بازی را تمام کنید و چقدر زمان خواهد برد تا فعالیت‌های جانبی دنیای بزرگ این بازی را به اتمام برسانید؟

مدت زمان بازی

اگر فقط بر روی داستان اصلی بازی تمرکز کنید، بر اساس زمان بازی ما حدودا ۲۰ ساعت طول خواهد کشید تا بازی Ghost of Tsushima را تمام کنید. بازیکنان همچنین می‌توانند چند ساعت را به انجام ماموریت‌های جانبی دنیای بازی بپردازند تا حدودا ۳۰ ساعت برای دیدن هر آنچه در این بازی است صرف شود.

البته سبک و سرعت بازی شما در مدت زمان پایان بازی اثرگذار خواهد بود. جین ساکای شخصیت اصلی بازی می‌تواند همانند یک سامورایی نجیب با دشمنان خود مقابله کرده و یا با تبدیل شدن به «شبح» و استفاده از تاکتیک‌های مخفیانه و هدفمندانه، دشمنان خود را از پای درآورد.

در بخش‌هایی از بازی شاید بخواهید روی تقویت مهارت‌های جین متمرکز شوید و همین به مدت زمان بازی شما چند ساعت اضافه خواهد کرد.

اکنون که این بازی عرضه شده است، نقد و بررسی آن به صورت وسیع‌تری در پلت‌فرم‌های آنلاین قابل بررسی است. وبسایت گیم‌اسپات پس از بررسی این بازی و دادن امتیاز ۷ از ۱۰ معتقد است این بازی در بهترین حالت خود است، هنگامی که سوار بر اسب خود و مسلح به شمشیر در میان دنیای جذاب بازی می‌تازید و می‌توانید از فضای اعجاب‌انگیز اطراف خود اسکرین‌شات بگیرید. این بازی یک کلاسیک معیار نیست اما ویژگی‌هایی شبیه به آن دارد.

 

تمام کردن بازی Ghost of Tsushima چقدر طول میکشد؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.