حذف اشتراک سالانه سرویس Xbox Live Gold توسط مایکروسافت

حذف اشتراک سالانه سرویس Xbox Live Gold توسط مایکروسافت

حذف اشتراک سالانه سرویس Xbox Live Gold توسط مایکروسافت

 

به‌نظر می‌رسد که شرکت مایکروسافت اشتراک سالانه سرویس Xbox Live Gold را متوقف کرده و در حال حاضر بازیکنان تنها می‌توانند اشتراک ماهانه را از وب سایت این شرکت خریداری کنند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای دنیای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

مایکروسافت در تایید به True Achievements اعلام کرده که این شرکت رسما نسخه ۱۲ ماهه اشتراک Xbox Live Gold را حذف کرده که کاربران می‌توانستند با هزینه ۶۰ دلاری تهیه کنند. در سوی دیگر برنامه یک ماهه ۱۰ و سه ماهه ۲۵ دلاری این شرکت همچنان وجود دارد.

بنابراین برای خرید اشتراک سالانه Xbox Live Gold باید نزدیک به ۱۰۰ دلار هزینه کرد. شایان ذکر بوده برای خرید اشتراک Game Pass Ultimate کمی باید هزینه بیشتر داشته باشید. مایکروسافت اشتراک سالانه Game Pass Ultimate را با قیمت بیشتری نسبت به XBLG ارائه می‌دهد. از زمانی که Xbox Game Pass یعنی در سال ۲۰۱۷ راه اندازی شد، بازیکنان این حرکت شرکت ردموندی را ارزشمند دانستند.

به کمک این سرویس بازیکنان از همان ابتدا می‌توانند به جدیدترین بازی‌های روز مایکروسافت دسترسی پیدا کنند. از پاییز امسال نیز قرار است سرویس ابری Project xCloud در دسترس بازیکنان قرار گیرد. متاسفانه مایکروسافت مشخص نکرده که آیا این سرویس ارتباطی با اکس باکس لایو گلد دارد یا خیر. با افزایش قیمت بسیاری ترغیب خواهند شد تا Game Pass را تهیه کنند.

داشتن اشتراک اکس باکس لایو گلد برای انجام بازی‌های آنلاین Xbox One، همانند PlayStation Plus در PS4 ، ضروری است. با برنامه Games With Gold بازیکنان هر ماه چند بازی رایگان دریافت می‌کنند که خود جنبه مثبتی است.

 

با عرضه کنسول نسل نهمی اکس باکس سری اکس انتظار داریم شرکت مایکروسافت تغییراتی در زمینه سرویس‌های آنلاین مبتنی بر کنسول خود به وجود آورد و ارائه دهد. لطفا نظرتان را درباره حذف اشتراک سالانه سرویس Xbox Live Gold با دنیای بازی به اشتراک بگذارید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.