داستان بازی Ghost Of Tsushima چیست

داستان بازی Ghost Of Tsushima چیست

داستان بازی Ghost Of Tsushima چیست

داستان بازی Ghost Of Tsushima درباره کشمکش‌های درونی یک جنگجو است

آقای Ilan Eshkeri آهنگساز مطرح انگلیسی در تازه‌ترین اظهار نظر خود پیرامون داستان بازی Ghost Of Tsushima سخن گفت و تصویر کلی از آن ارائه کرد.

نزدیک به چهار سال از معرفی ساخته جدید استودیو «Sucker Punch» می‌گذرد و در این مدت بازی توانست نظرات و توجهات مخاطبان سونی را به خود جلب کند. به گفته سازندگان این بازی حس یک فیلم خوش ساخت و قدیمی سامورایی را برای مخاطب خود تداعی می‌کند. یک جنگجو که باید به تمام تعلیمات و مبارزه شرافتمندانه پشت کند و به یک قاتل بی احساس تبدیل شود. به گفته آقای Ilan Eshkeri، آهنگساز بازی داستان بازی Ghost Of Tsushima مسیر غم‌انگیز و دردناکی را در پیش می‌گیرد.

آقای Eshkeri در مصاحبه‌ای پیرامون تجارب ساخت موسیقی‌های بازی سخن گفت. وی در ابتدا قصد داشت پیشنهاد ساکر پانچ را رد کند چون چندان با محصولات خشونت آمیز ارتباط برقرار نمی‌کند اما، پس از اینکه داستان را گوش می‌کند نظر خود را تغییر می‌دهد. به گفته وی سرگذشت Jin کشکمش‌های درونی و احساسی وی و درگیر با افکار مختلف است. این روایت داستانی سبب شده وی نظر خود را تغییر دهد و پروژه را بپذیرد:

داستان بازی بسیار احساسی و جذاب است. شاید مبارزه و خشونت سراسر بازی را فرا گرفته باشد اما، در نهایت داستان بازی ماجرای یک جوان را روایت می‌کند که باید در مقابل تمام باورهای پیشین خود بایستد. تمام سنت‌ها و اخلاقمداری‌هایی که قبلا یاد گرفته، تمامی را باید کنار بگذارد تا عزیزانش را نجات دهد. تمامی این احساسات پیچیده و عمیق انسانی منبع الهام من بودند.

داستان بازی Ghost Of Tsushima چیست

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.