دانلدو ویدیو گیم پلی از اجرای ریمستر بازی Crysis ایکس باکس وان ایکس

دانلدو ویدیو گیم پلی از اجرای ریمستر بازی Crysis ایکس باکس وان ایکس

دانلدو ویدیو گیم پلی از اجرای ریمستر بازی Crysis ایکس باکس وان ایکس

 

نسخه ریمستر بازی Crysis روی هردو کنسول پلی ‌استیشن ۴ پرو و ایکس ‌باکس وان ایکس از تکنولوژی رهگیری پرتو یا Ray-Tracing پشتیبانی می‌کند. براساس بررسی نشریه دیجیتال فاندری، سطوح فلزی و شیشه‌ای در محیط این بازی به خوبی بازتاب پرتوی نور را به تصویر کشیده و این جلوه‌ها در لباس ویژه شخصیت بازی نیز قابل تشخیص است. در ادامه‌ی این مقاله ضمن اشاره به این موضوع که پردازش تکنولوژی رهگیری پرتو برعهده پردازنده گرافیکی سیستم قرار دارد، تأکید کرده که این ویژگی تنها در نسخه‌های ارتقاء یافته این کنسول‌ها قابل دسترسی خواهد بود.

اگر شما در بخش تنظیمات گرافیکی بازی، حالت ری تریسینگ را فعال کنید، رزولوشن تصویر به‌صورت خودکار به حالت ۱۰۸۰p پویا کاهش پیدا می‌کند. البته تنظیمات مقیاس گرافیکی این بازی جوانب مختلفی دارد که می‌توانید با مراجعه به این لینک، مقاله‌ی کامل بررسی آن را مشاهده کنید. اما در ویدیوی انتهای پست، می‌توانید نحوه‌ی تأثیرگذاری تکنولوژی ری تریسینگ بر جلوه‌های گرافیکی این بازی را مشاهده کنید.

این بازی در تاریخ ۱۸ سپتامبر (۲۸ شهریور) برای پلی‌ استیشن ۴، پی سی و ایکس‌ باکس وان منتشر می‌شود. نسخه نینتندو سوییچ این بازی هم‌اکنون قابل دریافت است. تایید شده که بازی Crysis Remastered روی حالت داک کنسول نینتندو سوییچ می‌تواند در رزولوشن ۷۲۰-۹۰۰ پیکسل و با نرخ فریم ۳۰ اجرا شود. یکی دیگر از مواردی که وجود آن در نسخه سوییچ بازی تایید شده است، پشتیبانی از قابلیت FXAA در تنظیمات گرافیکی است. قابلیت Ray Tracing که پیش‌تر برای سایر نسخه‌های بازی تایید شده بود، در نسخه سوییچ پشتیبانی نخواهد شد.

“ویدیو گیم پلی این بازی به زودی قرار خواهد گرفت…”

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.