دانلود تریلر بازی واقعیت مجازی Prince of Persia: the Dagger of Time

دانلود تریلر بازی واقعیت مجازی Prince of Persia: the Dagger of Time

دانلود تریلر بازی واقعیت مجازی Prince of Persia: the Dagger of Time

اگر از طرفداران این سری محبوب هستید، بهتر است خیلی هیجان‌زده نشوید، چرا که با یک بازی اتاق فرارِ واقعیت مجازی طرف هستیم. بازی‌ای که به‌زودی برای لوکیشن‌های مختلف و اروپا در دسترس قرار خواهد گرفت. به‌همین‌ترتیب این تریلر آن چیزی که از یک تریلر Prince of Persia انتظار می‌رفت، نیست. تریلر مذکور همچنین فقط برای کاربران اروپایی در دسترس است اما کاربری به‌نام GamerPrey در یوتوب آن را به‌اشتراک گذاشته است و شما نیز می‌توانید در زیر تریلر بازی واقعیت مجازی Prince of Persia: the Dagger of Time را تماشا کنید.

 

شرکت یوبی سافت نیز اطلاعاتی از بازی Prince of Persia: The Dagger Of Time به دست داده است. این بازی، یک بازی اتاق فرار و واقعیت مجازی است که در دنیای مجموعه شاهزاده پارسی جریان دارد و به بازیکن قابلیت کنترل زمان را خواهد داد. بازیکنان در این بازی قادر به انجام کاری غیرممکن در زندگی واقعی خواهند بود: آهسته و متوقف کردن و حتی بازگرداندن زمان.

 

بازی The Dagger Of Time در جهانی مشابه با جهان سه‌گانه شاهزاده ایرانی یعنی بازی‌های Sands of Time و Warrior Within و The Two Thrones جریان خواهد داشت. بازیکنان در این بازی توسط کایلنا به قلعه‌ی زمان احضار شده‌اند تا دربرابر شیطانی به‌نام مگی صف‌ آرایی کنند. کایلنا سلاحی به نام دشنه‌ی زمان را به بازیکنان اهدا می‌کند تا آن‌ها بتوانند به تالار Hourglass برسند و مگی را متوقف کنند.

 

در بازی TDOT، دو تا چهار بازیکن می‌توانند برای خروج از قلعه زمان با یکدیگر تیم تشکیل بدهند. بازیکنان برای موفقیت باید با یکدیگر همکاری کرده و به حل پازل‌ها بپردازند. حل پازل‌ها نیز مستلزم استفاده از اشیاء نزدیک به بازیکن، بالا رفتن از مکان‌ها و استفاده از قدرت‌های مختلف همچون کنترل زمان است.

http://dl.sabagame.ir/dl/media/2020/08/Prince%20of%20Persia%20the%20Dagger%20of%20Time%20%28SabaGame%29.mp4

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.