دانلود تریلر بازی The Medium

دانلود تریلر بازی The Medium

دانلود تریلر بازی The Medium

استودیوی توسعه دهنده بازی اعلام کرده است این بازی به صورت انحصاری برای ایکس باکس سری ایکس و پی‌ سی ارائه خواهد شد. به گفته استودیو، قابلیت‌های کلیدی این بازی فقط با نسل جدید کنسول‌ها قابل اجرا شدن است، و به نظر می‌رسد حالا با دیدن تریلر بازی که در رویداد ایکس باکس این هفته به نمایش درآمد، می‌توان تا حدی متوجه سبک جالب و دو جهانی بازی شد.

داستان بازی

در بازی The Medium شما به صورت یک واسطه به نام ماریان در دو دنیا بازی خواهید کرد، دنیای آدمیان و دنیای ارواح. پس از الهام شدن تصاویری از مرگ یک دختر جوان، ماریان به یک هتل متروک در شهر کراکو سفر می‌کند تا پرده از اتفاقاتی که سه سال گذشته در آنجا رخ داده است بردارد.

به عنوان یک مدیوم، شما تجربه بازی در دو بعد مختلف را خواهید داشت و به صورت همزمان در دنیای ارواح و دنیای فیزیکی آدمیان گشت و گذار خواهید کرد. این در حالی است که هر دو دنیا در صفحه نمایشگرتان نشان داده خواهد شد.

حرکت ماریان در دو دنیای بازی توسط یک استیک آنالوگ دسته کنترل می‌شود، اما شما باید طوری در هر دو دنیا تعامل داشته باشید که راه‌های جدیدی را پیدا کرده و معماهای بازی را حل کنید. ماریان در دنیای ارواح مهارت‌های خاصی دارد، که یکی از آن‌ها تجربه خروج از بدن است.

همینطور در تریلر هم دیده می‌شود که ماریان برای محافظت از خودش در دنیای ارواح، از یک سپر نوری استفاده می‌کند. ماریان با خروج از بدنش می‌تواند به مکان‌هایی برود که فقط در دنیای ارواح امکان پذیر است (در این بخش از بازی فقط در یک دنیا خواهید بود)، اما باید مواظب باشید چونکه خروج از بدن به مدت طولانی می‌تواند به بدن ماریان در دنیای فیزیکی آسیب کشنده بزند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.