دانلود تریلر جدید بازی Lord of the Rings: Gollum

دانلود تریلر جدید بازی Lord of the Rings: Gollum

دانلود تریلر جدید بازی Lord of the Rings: Gollum

معمولاً به ندرت شاهد انتشار بازی‌‌هایی از دنیای ارباب حلقه‌ها هستیم. به‌ویژه موردی که براساس کاراکتر گالوم ، شخصیتی بااهمیت ولی نه‌چندان پرطرفدار در داستان‌های تالکین ساخته شده باشد. اما بازی The Lord of the Rings: Gollum از استودیوی Daedalic Entertainment دقیقاً به این جنبه از داستان‌های ارباب حلقه‌ها پرداخته و حالا اولین اطلاعات از جزئیات گیم‌پلی بازی به‌دست ما رسیده است. نشریه IGN ضمن انتشار تیزر تریلر جدید بازی Lord of the Rings: Gollum، به بررسی تلفیق سبک‌های مخفی کاری و پارکور عمودی در گیم‌پلی این بازی پرداخته است.
مارتین ویلکز، طراح ارشد بازی Gollum، در مصاحبه جدید خود با این نشریه، نحوه‌ی حرکات شخصیت بازی را یادآور مجموعه Prince of Persia معرفی کرده و در این خصوص می‌گوید:
«اگر بخواهیم به یک مرجع یا الگوی مشابه در این زمینه اشاره کنیم، می‌توان بازی‌های سری Prince of Persia را در نظر گرفت. درواقع این بازی بیشتر مواقع به مخفی کاری و عدم مبارزه تن به تن با دشمنان تمرکز داشته اما همچنان گالوم توانایی از میان برداشتن دشمنان با ترفندهای ویژه خود را خواهد داشت. البته باید توجه داشت که این کار همواره با ریسک بالا و خطراتی همراه خواهد بود. هدف ما این است که بازیکنان با دقت این برخوردها را مورد ارزیابی قرار داده و درباره آن تصمیم گیری کنند. از این گذشته، توانایی‌ها و نقاط قوت گالوم بیشتر در مخفی‌کاری و حیله‌گری است تا اینکه در مبارزه و جنگ باشد.»
شخصیت گالوم در جریان ماجراجویی‌های خود انتخاب‌های مهمی را پیش رو دارد که باید در خصوص ان‌ها تصمیم گیری کند. این تصمیمات درواقع یک حق انتخاب از میان ویژگی‌های شخصیتی اسمیگل و گالوم است که سرنوشت وقایع داستان را رقم می‌زند. تصمیم‌های مشخصی که در مراحل مختلف بازی اتخاذ می‌شوند، علاوه‌بر گسترش شاخه‌های مختلف روایت داستانی بازی، روی وضعیت کلی شما در جریان بازی نیز تأثیرگذار خواهند بود. انیمیشن‌ها، دیالوگ‌های درون بازی، موسیقی متن و سایر جوانب گیم‌پلی، براساس شخصیتی که بیشتر بر کاراکتر بازی غالب شده، تغییر خواهد کرد.

دانلود تریلر جدید بازی Lord of the Rings: Gollum

در خصوص سبک مبارزات بازی نیز باید توجه داشت که گالوم از هیچگونه سلاحی برای این کار استفاده نمی‌کند، اما می‌تواند مثلاً با پرتاب کردن اشیای مختلف، حواس دشمنان را پرت کرده تا بدون درگیری از میان آن‌ها عبور کند. او همچنین می‌تواند با به کار گیری محیط بازی، «متحدین ویژه‌ای» را برای کمک فرا بخواند. براساس اظهارات تیلمان شانن، طراح روایت داستانی بازی، این «متحدان ویژه» برای بازیکنانی که با داستان‌های ارباب حلقه‌ها آشنایی دارند کاملاً شناخته شده بوده و نقش کوچکی را در داستان بازی ایفا می‌کنند. البته قسمت‌هایی هم وجود دارد که نقش آن‌ها بسیار چشمگیر خواهد بود.
مشخصاً چیزی که در خصوص این بازی کاملاً واضح و محسوس است، تفاوت‌های بنیادین آن با چیزهایی است که از سه‌گانه‌ی Lord of the Rings سراغ داریم. The Lords of the Rings: Gollum برای عرضه در سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده و برای ایکس ‌باکس سری ایکس، پلی‌ استیشن ۵ و پی سی منتشر خواهد شد.http://dl2.sabagame.ir/Media/2020/08/Trlier%20Lord%20of%20the%20Rings%20Gollum%20(SabaGame).mp4

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.