دانلود تریلر حالت Grounded بازی The Last of Us Part 2

تریلر Grounded بازی The Last of Us Part 2

 

دانلود تریلر حالت Grounded بازی The Last of Us Part 2

مدتی پیش بود که خبری با محوریت حالت Grounded برای بازی The Last of Us Part 2 منتشر شد. همچنین تروفی‌های این حالت توسط Powerpyx رویت شده بود. همچنین مشخص شده بود که درکنار حالت گراندد، یک ویژگی جدید به نام Permadeath هم به بازی اضافه می‌شود که بازیکنان می‌توانند آن را از منوی بازی فعال کنند.

 

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو ناتی داگ، سازنده The Last of Us Part II، جزئیات این دو حالت را منتشر کرد. حالت گراندد و Permadeath در قالب یک آپدیت رایگان در تاریخ ۲۳ مرداد ماه (۱۳ اوت) در اختیار کاربران بازی The Last of Us Part II قرار می‌گیرد. همچنین در این به‌روزرسانی شاهد بهبودها و ویژگی‌های دیگری هم هستیم که به بازی اضافه می‌شوند.

 

گراندد را می‌توان سخت‌ترین درجه سختی دانست که از بازی The Last of Us وارد نسخه دوم می‌شود. در این درجه سختی یک سری محدودیت نظیر دسترسی بسیار محدود به منابع و سرسخت شدن دشمنان برای بازیکنان درنظر گرفته شده است تا بیش‌ازپیش به‌ چالش کشیده شوند. این در حالی است که به‌نظر می‌رسد بازیکنان گزینه Permadeath را در تمامی درجه سختی‌های بازی The Last of Us Part II می‌توانند فعال کنند. با فعال بودن این گزینه اگر بمیرید، باید بازی را مجددا از ابتدا آغاز کنید.

 

همچنین سیستمی به بازی اضافه شده که می‌تواند مواردی مثل نحوه کشته شدن، درجه سختی که بازی را روی انجام می‌دهید، کدام بخش بازی برای شما چالش برانگیز بوده است و آخرین بار در چه نقطه‌ای قرار داشته‌اید، ردیابی کند.

 

ادامه مشخص شده که ناتی داگ گزینه‌هایی را در جریان آپدیت روز پنجشنبه به بازی اضافه می‌کند که تغییراتی را از نظر بصری، صوتی و گیم‌پلی روی نحوه بازی کردن شما اعمال می‌کند

 

http://dl.sabagame.ir/dl/media/2020/08/mod%20Grounded%20The%20Last%20of%20Us%20Part%202%20%28SabaGame%29.mp4

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.