دانلود تریلر فصل جدید بازی فورتنایت (ورود تور و شخصیت های مارول به بازی)

دانلود تریلر فصل جدید بازی فورتنایت (ورود تور و شخصیت های مارول به بازی)

دانلود تریلر فصل جدید بازی فورتنایت (ورود تور و شخصیت های مارول به بازی)

بازی Fortnite اپیک گیمز ظاهرا چهارمین فصل چپتر ۲ خود را با محوریت مارول و بسیاری از شخصیت‌های آن شکل داده است. تور، خدای رعد و برق هم اصلی‌ترین فردی است که پای این کاراکترها را به جهان «فورتنایت» باز می‌کند.

مارول در مرکز برنامه‌های اپیک گیمز برای سیزن ۴ چپتر ۲ قرار گرفته است و شخصیت‌های مثبت و منفی متعددی را به این بازی بتل رویال می‌آورد. بازی فورتنایت در فصل ۴ کاراکترهایی مانند شی هالک، آیرون من و ولورین را در جزیره‌ی خود می‌بیند. شخصیت‌هایی که قرار است آرام‌آرام بر تعداد آن‌ها افزوده شود تا ماجرایی بزرگ را درکنار یکدیگر شکل بدهند.

مطابق اطلاعات حاضر در تریلر سینماتیک بازی که شامل اکشن‌های جالب، جدی‌تر و کم‌اغراق‌تری نسبت به تریلرهای سینماتیک قبلی فورتنایت می‌شود، این ابرقهرمانان مارول از دنیای خود به جهان فورتنایت پرتاب شده‌اند.

تور، گروت، راکت راکون، ریون دارکهولم/میستیک، استورم و شاید از همه مهم‌تر دکتر دووم کاراکترهایی هستند که طی هفته‌های آتی و در جریان فصل جدید به بازی Fortnite افزوده می‌شوند. راستی شخصیت‌های مارول در ابتدای فصل باید با کاراکترهایی شناخته‌شده در جهان فورتنایت بجنگند؛ تا اینکه بالاخره تور از راه می‌رسد و آن‌ها را متحد می‌کند تا علیه دشمن اصلی بجنگند. دشمن اصلی چه شخصیتی است؟ گالاکتوس، بلعنده‌ی دنیاها!

تریلر گیم‌ پلی فصل جدید نشان می‌دهد که همه‌ی شخصیت‌های مارول که به آن آمده‌اند، عملا قابل بازی هستند و بازیکن می‌تواند با آزاد کردن هر شخصیت، با ظاهر او وارد نقشه شود. البته هنوز اپیک گیمز همه‌ی چالش‌ها و جوایز بتل پس فصل جدید را معرفی نکرده است.

در ویدیوهای زیر تریلر سینماتیک جدید بازی فورتنایت و گیم پلی جدید را مشاهده خواهید کرد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.