دانلود جدیدترین تریلر بازی Crash Bandicoot 4: Its About Time

دانلود جدیدترین تریلر بازی Crash Bandicoot 4: Its About Time

دانلود جدیدترین تریلر بازی Crash Bandicoot 4: Its About Time

مجموعه Crash Bandicoot قرار است به‌ زودی جدیدترین نسخه خود را دریافت کند. Crash Bandicoot 4: It’s About Time جدیدترین بازی از این مجموعه است که در واقع دنباله‌ی سه‌گانه کرش بندیکوت به حساب می‌آید. اخیرا مشخص شده کسانی این بازی را پیش خرید کرده‌اند می‌توانند نسخه‌ی دموی آن را از تاریخ ۱۶ سپتامبر دریافت کنند.

 

در نسخه‌ی دموی بازی دو کاراکتر محبوب این مجموعه یعنی کرش بندیکوت و دکتر نئو کورتکس قابل تجربه خواهند بود. کرش بندیکوت در نسخه دمو به مراحل Snow Way out و Dino Dash دسترسی خواهد داشت. از طرفی نسخه متفاوتی از مرحله Snow Way Out برای دکتر کورتکس در نظر گرفته شده است که البته با توجه به مکانیزم‌های متنوع این کاراکتر، تجربه متفاوتی را به همراه خواهد داشت. علاوه‌بر این موارد دو المان جذاب دیگر یعنی ماسک Kupuna-Wa برای کنترل کردن زمان و دیگری Lani-Loi برای ایجاد تغییر در اجسام وجود دارند. شما می‌توانید تریلر این دمو را در پایین مشاهده کنید:

 

Crash Bandicoot 4 در تاریخ ۱۱ مهر ماه (دو اکتبر) در اختیار کاربران ایکس ‌باکس وان و پلی‌ استیشن ۴ عرضه می‌شود. در این بازی شخصیت‌های کوکو، دکتر نئو کورتکس و کرش بندیکوت حضور دارند و همچنین توسعه‌دهنده بازی یعنی Toys for Bob شخصیت‌ قابل بازی جدید دیگری نیز به نام Tawna معرفی کرد.

http://dl2.sabagame.ir/Media/2020/09/Trailer%20Crash%20Bandicoot%204%20Its%20About%20Time%20(SabaGame).mp4

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.