رویداد Gamescom 2020 با حضور شرکت‌های بزرگ به صورت دیجیتالی برگزار خواهد شد

رویداد Gamescom 2020 با حضور شرکت‌های بزرگ به صورت دیجیتالی برگزار خواهد شد

رویداد Gamescom 2020 با حضور شرکت‌های بزرگ به صورت دیجیتالی برگزار خواهد شد

 

شرکت یوبیسافت رویداد Ubisoft Forward را به صورت دیجیتالی برگزار کرده و سایر کمپانی‌های فعال صنعت نیز در این زمینه رویداد دیجیتالی خود را برگزار کردند. مایکروسافت هم در آگوست برنامه دیجیتالی خود را برگزار خواهد کرد.

به تازگی مشخص شد که رویداد دیجیتالی Gamescom 2020 در تاریخ ۲۷ تا ۳۰ آگوست برگزار خواهد شد. گفته شده در این رویداد شرکت‌هایی نظیر Activision Blizzard, Bandai Namco Entertainment, Bethesda, Electronic Arts, Koch Media, Sega Europe, Ubisoft و غیره حضور پیدا خواهند کرد. رویداد با نام Gamescom Opening Night Live آغاز خواهد شد و در آن شاهد نمایش بازی‌های جدید شرکت‌های مورد اشاره هستیم.

احتمالا یوبیسافت نمایشی از عناوین Assassin’s Creed Valhalla, Watch Dogs: Legion و برخی دیگر را نمایش خواهد داد. جالب اینجاست که بلیزارد آیا با لغو BlizzCon در گیمزکام بازی‌های Diablo 3 یا Overwatch 2 را معرفی خواهد کرد یا خیر. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید تا برگزاری این رویداد دیجیتالی منتظر ماند.

با توجه به شیوع جهانی ویروس کرونا و تصویب قانون منع برگزاری رویدادهای حضوری تا پایان ماه آگوست توسط دولت آلمان، موسسه Koelnmesse and Game در صفحه رسمی توئیتر خود خبر از لغو برگزاری رویداد Gamescom 2020 داد. البته مسئولان تصمیم به برگزاری یک رویداد دیجیتال گرفته‌اند و در حال اجرای مقدمات آن هستند.

مخاطبان می‌تواند انتظار برگزاری یک رویداد بی‌نظیر با حضور میلیون‌های گیمر و بهترین عناوین موجود را داشته باشند. این رویداد دیجیتال پایان آگوست برگزار خواهد شد. غیر حضوری بودن این مراسم به هیچ عنوان تاثیری روی کیفیت آن نخواهد داشت. با اطمینان می‌گوییم گیمزکام “قلب تپنده صنعت گیمینگ” است. جزئیات بیشتر در هفته‌های آتی منتشر خواهد شد.

 

عکس مراسم Gamescom 2020

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.