ساخت بازی مافیا ۴

ساخت بازی مافیا 4

ساخت بازی مافیا ۴

استودیو هنگر ۱۳ اکنون مشغول ساخت یک بازی ویدیویی معرفی ‌نشده است. محصولی که باتوجه‌به موفقیت‌های عرضه‌ی کامل و مجدد سه‌گانه‌ی بازی Mafia توسط استودیو مورد بحث، می‌تواند بازی Mafia 4 باشد.

حالا که نسخه‌های کامل و بهبودیافته‌ی «مافیا ۲» و «مافیا ۳» عرضه شده‌اند و بازی Mafia: Definitive Edition هم به‌عنوان ریمیک کامل اولین قسمت از بازی «مافیا» فاصله‌ی زیادی تا عرضه ندارد، طبیعتا استودیو Hangar 13 مشغول نگاه انداختن به آینده و بررسی پروژه/پروژه‌های بعدی خود است. اما یکی از اعضای کلیدی استودیو به‌تازگی و در جدیدترین اخبار بازی حرفی را به زبان آورد که می‌تواند به‌صورت غیرمستقیم به در حال ساخت بودن بازی «مافیا ۴» اشاره کند. چرا که او گفت اگر بازی Mafia: Definitive Edition به اندازه‌ی کافی موفق بشود، تیم هنگر ۱۳ می‌تواند تمام انرژی خود را روی دنباله‌ی «مافیا» بگذارد.

برخی رسانه‌ها باتوجه‌به همین صحبت می‌گویند که شاید بازی Mafia 4 اکنون در مراحل اولیه‌ی پیش تولید است و در صورت موفقیت ریمیک «مافیا»، مرحله‌ی اصلی ساخت «مافیا ۴» کلید می‌خورد. استودیو هنگر ۱۳ باور دارد که تمام اعضای آن شدیدا مشتاق ساخت «مافیا» بعدی هستند و قطعا از فرصت‌های موجود برای انجام این کار استقبال خواهند کرد.

سازندگان کارهای انجام‌شده برای ریمیک «مافیا ۱» در بازی Mafia: Definitive Edition را با اشاره‌ی کامل به جزئیات شرح می‌دهند: «ما شهر Lost Heaven را نقطه به نقطه از ابتدا آفریدیم، تک‌تک آهنگ‌های آلبوم موسیقی متن را مجددا اجرا کردیم، تمام سکانس‌ها را با موشن کپچر از صفر ساختیم و موفق به ضبط مجدد صداگذاری‌ها با بهترین کیفیت شدیم. بازی حالا نسبت به نسخه‌ی قدیمی شامل اتومبیل‌های بیشتر، سیستم مبارزه‌ی تن به تن، مدل‌های نورپردازی جدید و صداگذاری‌های محیطی به مراتب باکیفیت‌تر می‌شود. راستی مکانیزم‌های گان‌پلی و رانندگی بازی هم به‌صورت کامل از ابتدا توسط ما طراحی شدند.»

بازی Mafia: Definitive Edition در تاریخ ۲۵ سپتامبر (۴ مهر) برای ایکس ‌باکس وان، پلی‌ استیشن ۴ و کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.