عدم نیاز فعال سازی آنلاین بازی Tony Hawks Pro Skater 1+2

عدم نیاز فعال سازی آنلاین بازی Tony Hawks Pro Skater 1+2

عدم نیاز فعال سازی آنلاین بازی Tony Hawks Pro Skater 1+2 (شایعه یا واقعیت؟)

 

در جریان رویداد Summer Game Fest از نسخه‌ی ریسمتر بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 رونمایی شد و حال فاصله کمی تا عرضه‌ی بازی مانده و می‌توانید در این هفته آن را تجربه کنید. در چند روز مانده به انتشار بازی شایعه‌ای مبنی بر نیاز به فعال‌سازی آنلاین بازی حتی «نسخه‌ی فیزیکی» منتشر شده است. با وجود این شایعه ظاهرا این مشکل برطرف شده و نیازی به فعال‌سازی آنلاین نخواهد بود.

درواقع این شایعه توسط Niche Gamer پوشش داده شد. این شایعه در کانال یوتیوبری به نام مک دونالد پخش شد که در حساب تویتری خود بیان کرد: « من از منابع کمی شنیده‌ام که بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 با وجود محتوای آفلاین و همینطور نسخه‌ی فیزیکی برای اجرا به فعال‌سازی آنلاین نیاز خواهد داشت.» در ادامه مک دونالد توضیح داد که عبارت «نیازمند به دانلود محتوا» را در جعبه‌ی هنری بازی در یکی از خرده فروشان آنلاین استرالیا مشاهده کرده است.

اندی رابینسون، سردبیر سایت VGC در پیامی تویتری توضیح داد که او به‌طور متفاوت از اکتیویژن شنیده است که این شایعه درست نیست. با این وجود اینکه هیچ منبعی که تائید کند اکتیویژن به اندی رابینسون توضیحی داده باشد، وجود ندارد. طبق گفته‌ی اندی رابینسون چیزی که متوجه آن شده است «آپدیت روز اول» است که بااین‌حال می‌توان بدون آن نیز بازی را تجربه کرد. وی در پاسخ به پیامی گفت: «این موضوع از طرف اکتیویژن تضمین شده است.»

تاریخ انتشار بازی

Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 قرار است توسط استودیوی ویکاریوس ویژنز و اکتیویژن در تاریخ ۱۴ شهریور (۴ سپتامبر) برای پلتفرم‌های پلی‌ استیشن ۴، ایکس‌ باکس وان و پی سی منتشر شود. همچنین تریلر زمان انتشار بازی نیز چندی پیش منتشر شد. درحالی‌که نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی تائید نشده است ولی طرح کنترل‌های آن در پرونده‌های نسخه‌ی آزمایشی بازی کشف شده است و می‌توان انتظار انتشار آن را برای این کنسول در آینده داشت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.