عرضه بازی Gears Tactics روی کنسول Xbox Series X

عرضه بازی Gears Tactics روی کنسول Xbox Series X

عرضه بازی Gears Tactics روی کنسول Xbox Series X

با اینکه بازی Gears Tactics اوایل سال جاری روی رایانه‌های شخصی منتشر شد و موفقیت‌های نسبی بدست آورد، اما مایکروسافت همواره تلاش کرده است تا پس از عرضه بازی‌های خود روی PC آنها را برای ایکس‌باکس نیز منتشر کند. اکنون به نظر می‌رسد که این بازی روی کنسول نسل بعدی این کمپانی نیز عرضه خواهد شد.

اکنون که رده‌بندی سنی بازی Gears Tactics برای عرضه روی کنسول مایکروسافت مشخص شده است، اطلاعات کامل‌تری را می‌توان در مورد پلتفرم‌های انتشار این اثر ارائه داد. بازی رده‌بندی مشابه با نسخه PC خود دریافت کرده است و برای کنسول‌های Xbox One و Xbox Series X منتشر خواهد شد. البته با توجه به برنامه‌ریزی تاریخ انتشار بازی در پاییز، انتظار می‌رفت که عرضه آن روی Xbox Series X نیز اتفاق بیفتد.

طبق آخرین اخبار بازی، در اوایل سال جاری میلادی، چرخش کاملا جدیدی در مجموعه Gears of War شاهد بودیم که منجر به عرضه‌ی بازی Gears Tactics شد. در مقطع خاصی، این بازی تنها برای رایانه‌های شخصی عرضه شد، اما حالا همان‌طور که می‌دانیم بازیکنان کنسول نیز می‌توانند اواخر امسال این بازی را تجربه کنند.

رود فرگوسون رئیس سابق The Coalition اعلام کرد که این بازی در نهایت برای کنسول ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. طی رویداد زنده Inside Unreal که توسعه دهندگان بازی با The Coalition داشته‌اند، آن‌ها رسما تائید کردند که این بازی پاییز امسال برای کنسول‌ها عرضه خواهد شد. اگرچه این موضوع به‌طور کامل مشخص نشده است، اما گویا این عرضه شامل Xbox Series X هم خواهد بود.

چند ماه پیش هم خبری منتشر شده بود که این بازی رتبه‌ی اول فروش را در استیم کسب کرده و موفقیت بزرگی را کسب کرد. این بازی روی سرویس گیم پس ایکس باکس نیز قرار گرفته بود و همین موارد سبب موفقیت‌های آتی این بازی نیز شد.

عرضه بازی Gears Tactics روی کنسول Xbox Series X

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.