قوانین خرید اکانت برای پلی استیشن ۴ از صبا گیم

قوانین خرید اکانت برای پلی استیشن ۴ از صبا گیم

🔵 قوانین اکانت های ظرفیتی پلی استیشن

🔷 خریداری هر یک از ظرفیت ها به معنی پذیرفتن قوانین ذکر شده میباشد.

🔹 فروش به همکاران گرامی و فروشندگان واسط ممنوع است. همکاران عزیز میتوانند فقط ظرفیت های ۱ را خریداری کنند. در غیر این صورت هیچگونه پشتیبانی به این افراد انجام نمی‌شود و صبا گیم هیچ مسئولیتی در قبال افراد واسط و فروشنده ندارد.

🔹 کارمزد فروش مجدد و یا انتقال اکانت برای ظرفیت های ۲ و ۳ ۱۰درصد از قیمت فروخته شده می‌باشد. در صورتی که کاربر بخواهد بصورت رایگان ظرفیت را در اختیار فرد دیگری قرار دهد ۱۰ درصد از قیمت خریداری شده محاسبه خواهد شد.

🔹تا زمان فروش مجدد موفق به هیچ وجه از اکانت ساین اوت نکنید.

🔹جهت انتقال اکانت، فردی که قصد دریافت اکانت را دارد بایستی جهت دریافت مشخصات، هماهنگی های لازم را قبل از تحویل با ما انجام دهد. در غیر این صورت به هیچ عنوان اجازه ورود مجدد به اکانت داده نخواهد شد.

🔹کاربر جهت فروش مجدد میتواند در صورت تمایل تا ۱۰ درصد بالاتر از قیمت خریداری شده ظرفیت اقدام به قیمت گذاری کند.

🔹خریدار ملزم است فقط در طرفیتی که خریداری شده و به روش استفاده ای که ذکر شده اقدام به انجام بازی و استفاده از اکانت بپردازد.

🔹 به منظور حفظ و احترام به حق مشتری، خریدار هر یک از ظرفیت ها به هیچ عنوان حق تغییر ظرفیت، اطلاعات اکانت، استفاده از اعتبار اکانت در صورت موجودی به هر شکلی سهوا یا عمدا را ندارد و در صورت انجام اینکار دسترسی به اکانت قطع خواهد شد و هیچگونه پشتیبانی و مبلغی عودت داده نخواهد شد.

🔹 هرگونه اقدام به فروش و یا تحویل اکانت به شخصی دیگر بدون هماهنگی و اطلاع قبلی غیر مجاز بوده و در صورت مشاهده دسترسی شما به اکانت قطع خواهد شد.

🔹 هر گونه استفاده بدون اجازه و مخفیانه از بکاپ کد های اکانت جهت ورود باعث سلب دسترسی به اکانت بدون اطلاع قبلی خواهد شد.

🔹 هرگونه ورود و یا تلاش به وارد شدن به اکانت بدون اطلاع و هماهنگی قبلی مجاز نیست و صبا گیم حق خود میداند تا متناسب با آن اقدامات لازم را انجام دهد.

🔹 خریداران ظرفیت ۲ میبایست همکاری های لازم را جهت فروش ظرفیت های دیگر در صورت نیاز بعمل بیاورند. در صورت عدم همکاری های لازم، مسئولیت عواقب آن به عهده خودشان می‌باشد.

🔹 هرگونه رفتار و عملی از سوی خریدار، چنان چه موجب اشکال در استفاده از اکانت (مانند بن شدن دستگاه و یا اکانت) شود، بر عهده ی خریدار است و ضمنا صبا گیم حق پیگیری و برخورد متناسب با فرد خاطی را برای خود محفوظ میداند.

🔹 صبا گیم تنها به خریداران مستقیم از خودش پاسخگو است و هیچگونه مسئولیت و پشتیبانی در قبال شخص یا اشخاصی که به هر شکلی ادعای ارتباط با اکانت های ما و یا خرید غیر مستقیم را دشته اند ندارد.

🔹 پس از دریافت اطلاعات اکانت و ورود موفق به هیچ عنوان امکان وارد کردن مجدد اطلاعات اکانت وجود ندارد. در مواقع خاص و با صلاح دید کارشناسان ما اینکار با پرداخت هزینه ورود مجدد اکانت که ۲۰ هزارتومان برای بار اول و بارهای بعد ۳۰ هزارتومان مبیاشد انجام خواهد گرفت. (دلایلی از قبیل هارد دستگاهم سوخته است، بازی پاک شده، برادرکوچکترم دستش خورد، و موارد از این دست به هیچ عنوان پذیرفته نیست)

🔹 به منظور حفاظت از اطلاعات مشتری، پشتیبانی تنها به شماره و ایمیلی که فرد خرید خود را از طریق آن انجام داده ارائه میشود. بنابراین امکان دادن اطلاعات و پشتیبانی به شخص دیگری به هیچ عنوان وجود ندارد .
لذا پیشنهاد میشود قبل از خرید هماهنگی های لازم را برای چنین مواردی انجام دهید.

🔹 صبا گیم هیچ مسئولیتی در قبال اختلالات اینترنتی و اخلال در اپراتور های داخلی که موجب اختلال در سرویس دهی میشود ندارد.

🔹 خریدار موظف است با اطلاع کامل از چگونگی کار با اکانت ها و اختیار اقدام به خرید کند لذا هرگونه اشکال در استفاده از اکانت از طرف خریدار مانند مشکل در اینترنت، مسائل شخصی و مشکلات از این دست به خریدار مربوط است و هیچ مسئولیتی متوجه صبا گیم نمیشود.

🔹 در خرید ظرفیت موردنظر خود دقت فرمایید. ظرفیت خریداری شده به هیچ عنوان قابل مرجوعی و یا تعویض نیست.

🔹 پیش خرید ظرفیت به معنی نهایی کردن سفارش است و امکان تعویض و یا مرجوعی وجود ندارد.

🔹 هرگونه تغییر سیاست و فنی از طرف شرکت ارائه دهنده سرویس (سونی) که خللی در استفاده و نوع عملکرد اکانت و ظرفیت ها به وجود بیاورد از حیطه اختیارات ما خارج و نتایج آن متوجه ما نمیشود. البته ما بصورت مکرر اخبار و اطلاعات مربوطه را دنبال و در اختیار کاربران و خریداران میگذاریم.

🔹 صبا گیم میتواند هر زمان از ارائه خدمات به کاربر، طبق نظر خود امتناع کند.

🔹 صبا گیم مسئولیتی در قبال هرگونه تغییر در اکانت ها و نوع عملکرد آنها به هر شکلی چنان چه از حیطه ی کنترل و اختیارات ما خارج باشد ندارد.

🔹 صبا گیم در تلاش برای ارائه اکانت ها به بهترین روش ممکن مطابق با قوانین مربوطه است و همواره پشیبانی های لازم را به عمل خواهد آورد.

🔷 چنانچه حتی با یک بند از قوانین مخالف هستید از خریداری امتناع کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.