معرفی بازی Shin Megami Tensei III: Nocturne HD Remaster

معرفی بازی Shin Megami Tensei III: Nocturne HD Remaster

معرفی بازی Shin Megami Tensei III: Nocturne HD Remaster

شرکت Atlus به تازگی از بازی Shin Megami Tensei III: Nocturne HD Remaster رونمایی کرده که در آینده نزدیک برای نینتندو سوییچ و کنسول نسل هشتمی پلی استیشن ۴ منتشر خواهد شد.

بازی ریمستر Shin Megami Tensei III براساس عنوان Shin Megami Tensei III: Nocturne Maniax Chronicle Edition است که شامل محتوایی چون Raidou Kuzunoha the XIV برگرفته از سری Devil Summoner: Raidou Kuzunoha می‌شود. نسخه ریمستر تازه معرفی شده دارای بهبودگرافیکی بوده و در زمینه گیم پلی نیز ارتقایی برای آن در نظر گرفته شد. البته مشخص نشده آیا در زمینه داستان تغییری اعمال شده یا خیر. البته به عنوان نسخه ریمستر، تنها اعمال بهینه سازی صورت خواهد گرفت.

بنابراین بعید است تغییر دیگری در کار باشد. قیمت نسخه استاندارد این بازی در ژاپن ۵۹۸۰ ین است. این در حالی بوده که نسخه limited edition با قیمت ۱۳ هزار ین به فروش می‌رسد. نسخه limited edition محتواهای اختصاصی چون آرت بوک، موسیقی متن، مجسمه و نسخه اصلی بازی را دربرمی‌گیرد.

شرکت Atlus همچنین افزود که بزودی برنامه استریم Shin Megami Tensei III: Nocturne HD Remaster Announcement Commemoration – Megami Tensei Live Stream را برگزار خواهد کرد و اطلاعات بیشتری ارائه خواهد شد. در این برنامه که ۲۳ جولای برگزار خواهد شد، گیم پلی از بازی را مشاهده خواهیم کرد.

نسخه اصلی این بازی بیش از ۱۷سال است که منتشر شده و در ایالات متحده شاهد انتشار آن با نام Shin Megami Tensei: Nocturne بودیم. این بازی کلاسیک ریمستر در بهار ۲۰۲۱ برای پلی استیشن ۴ و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. انتظار داریم شرکت Atlus بزودی جزئیات بیشتری در اختیار بگذارد. البته همان‌طور که گفته شد در برنامه استریم آینده جزئیاتی اعلام می‌شود.

معرفی بازی Shin Megami Tensei III: Nocturne HD Remaster

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.