نقشه Coral Castle بازی Fortnite

نقشه Coral Castle بازی Fortnite

نقشه Coral Castle بازی Fortnite

 

طبق اخبار منتشر شده، استودیو اپیک گیمز (Epic Games) خالق بازی بتل رویال Fortnite از نقشه جدیدی با نام Coral Castle رونمایی کرد که این نقشه درواقع همان Easter Egg آتلانتیس در سیزن ۴ فصل دوم بود. تا زمانی که بازیکنان در این نقشه قرار نگیرند اطلاعات جامعی از آن را بدست نخواهند آورد.

به صورت کلی آتلانتیس بازی فورتنایت کورال کَسِل (Coral Castle) نامیده می‌شود و در منطقه شمالی نقشه سوییتی سندز (Sweaty Sands) قرار دارد. این منطقه در بروزرسانی قبلی توسط آب دریا احاطه شده بود و فقط نمایی از یک شهر زیبا را به بازیکنان نشان می‌داد، اما طی بروزرسانی اخیر دسترسی به این مکان مرموز و هیجان‌انگیز فراهم شده تا بازیکنان در این نقطه با دشمنان خود درگیر شوند.

لازم به ذکر است که بروزرسانی کورال کَسِل شامل آخرین محتوایی است که برای رویداد مشترک فورتنایت و Aquaman منتشر می‌شود و بعد از به اتمام رسیدن این چالش، محتوای این روایداد مشترک به طور کلی از بازی حذف خواهند شد. بازیکنان می‌توانند با تکمیل کردن چالش‌های این بروزرسانی پوسته کارکتر Jason Momoa را دریافت کنند.

دیروز یک روز مهم برای کمپانی Epic Games بوده است. شاید به عقیده رسانه‌ها و صاحب‌نظران حوزه بازی‌های ویدئویی، مهم‌ترین خبر روز گذشته مربوط به رونمایی از موتور بازی‌سازی Unreal Engine 5 باشد. اما کاربران و گیمر‌ها چیز دیگری تصور می‌کنند.

دیروز کمپانی اپیک‌گیمز همزمان با رونمایی از موتور بازی‌سازی Unreal Engine 5 اعلام کرد که بازی بتل‌رویال Fortnite در هنگام عرضه دو کنسول پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌ باکس Series X روی این کنسول‌ها در دسترس خواهد بود.

در زمان عرضه کنسول‌های نسل بعدی در پایان سال ۲۰۲۰ میلادی، بازی فورتنایت، مشابه با آنچه که هم اکنون روی تمام سخت‌افزارهای بازی وجود دارد، روی کنسول‌های نسل بعد عرضه خواهد شد. اما Epic Games تایید کرد که در میانه‌های سال ۲۰۲۱ میلادی، فورتنایت از روی Unreal Engine 4 به موتور جدید بازی‌سازی آنها یعنی Unreal Engine 5 منتقل می‌شود. اپیک‌گیمز همچنین قول ویژگی‌های جدید و پیشرو را در صنعت بازی‌های ویدئویی به واسطه بازی فورتنایت داده است.

با توجه به اینکه بازی فورتنایت احتمالاً بزرگ‌ترین بازی تمام تاریخ بازی‌های ویدئویی از لحاظ تعداد کاربر است و همواره و مداوم موفقیت‌های فراوانی را در پلتفرم‌های مختلف بازی از آن خود کرده است، دور از انتظار نبود که اپیک‌گیمز این عنوان را به‌سرعت در کنسول‌های نسل بعد در دسترس علاقمندان قرار دهد. در جدید‌ترین رکورد‌شکنی فورتنایت، رویداد Astronomical در این بازی به رکورد خارق‌العاده بیش از ۲۷.۷ میلیون بازیکن منحصر به‌فرد در سه روز دست یافته است.

دو کنسول پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس Series X هر دو برای عرضه در پایان سال میلادی جاری برنامه‌ریزی شده‌اند. البته هنوز از تاریخ دقیق انتشار و قیمت آنها اطلاعاتی منتشر نشده است.

نقشه Coral Castle بازی Fortnite

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.