ورژن جدید بازی Splinter Cell سال ۲۰۲۱ منتشر می شود

ورژن جدید بازی Splinter Cell سال ۲۰۲۱ منتشر می شود

ورژن جدید بازی Splinter Cell سال ۲۰۲۱ منتشر می شود

شرکت یوبیسافت در نظر دارد نسخه جدید بازی Splinter Cell را طبق گفته صدا پیشه ایتالیایی شخصیت سم فیشر، سال ۲۰۲۱ منتشر کند و طرفداران را به آرزوی دیرینه برساند. با دنیای بازی همراه شوید.

لوکا وارد صداپیشه زبان ایتالیایی شخصیت سم فیشر در بازی Splinter Cell طی مصاحبه اخیر خود بیان داشت که نسخه جدید در راه است و سال ۲۰۲۱ طرفداران باید انتظار انتشار آن را داشته باشند. حدود هفت سال پیش بود که شاهد انتشار آخرین نسخه این فرنچایز مخفی کاری و پرطرفدار بودیم. انتظار داشتیم یوبیسافت با گذشت مدت زمانی کوتاه به انتشار نسخه جدید بپردازد اما چنین چیزی صورت نگرفت.

حال چند سالی است که طرفداران سخت در انتظار انتشار نسخه جدید هستند اما به نظر رسیده مدت زمان طولانی تا انتشار نسخه بعدی باقی نمانده است. در سال‌های گذشته شایعات بسیاری درباره نسخه بعدی بازی Splinter Cell منتشر شد و در نهایت صدا پیشه زبان ایتالیایی این عنوان آشکار کرده که یوبیسافت تا سال ۲۰۲۱ نسخه جدید را منتشر خواهد کرد.

این صداپیشه اظهار داشت که نسخه جدید مراحل ساخت خود را سپری می‌کند. او با اطمینان بیان داشته که نسخه جدید در راه است و با شک این موضوع را مطرح نکرد. وارد افزود یوبیسافت در نظر داشت سال ۲۰۲۰بازی جدید را منتشر کند اما شیوع ویروس کرونا و برخی موارد تاخیری در انتشار آن به وجود آوردند. وارد در ادامه تأکید می‌کند که «اما درهرصورت از بازگشت Splinter Cell مطمئن باشید. این قضیه کاملاً قطعی است.» بنابراین بزودی باید شاهد انتشار این عنوان محبوب باشیم.

طبق آخرین اخبار بازی، یوبی سافت توسعه دهنده و ناشر بازی‌های زیادی در این نسل بوده است، اما قطعا در این میان یک مجموعه دیده می‌شود که به‌طور قابل توجهی فراموش شد و آن‌هم Splinter Cell بود. به‌وضوح هیچ‌کدام از طرفداران از این غیبت طولانی سم فیشر خوشحال نبودند. شایعات بسیاری هم در مورد بازی جدید Splinter Cell به گوش می‌رسید، اما هیچ‌گاه کمپانی در مورد آن‌ها اظهار نظری نکرد. برخی از گزارش‌ها هم نشان می‌دهد که این کمپانی در حال حاضر هیچ بازی جدیدی از این مجموعه را در دست ساخت ندارد.

عینک دید در شب سم فیشر

همه‌ی این مسائل مانع شیطنت‌های یوبی سافت نمی‌شود. اکانت توئیتر یوبی سافت اسپانیا اخیرا عکسی از سم فیشر را همراه با عینک دید در شب مخصوص خودش پست کرده و در کپشن آن این‌طور نوشته است: «برای رویارویی با تاریکی نیاز دارید که آن را بشناسید». این تصویر را می‌توانید در ادامه مشاهده‌ کنید:

عینک دید در شب سم فیشر

 

البته که بسیاری بر این باورند، این پست خبر از بازی جدید اسپلینتر سل می‌دهد و مطمئنا اگر اینطور باشد، عالی خواهد بود، البته نه آن‌طور که شما فکرش را می‌کنید. یوبی سافت (Ubisoft) چندی پیش گفته بود که آن‌ها قصد ارائه تجربه‌ای جدید روی دستگاه‌های مختلف دارند. بعدها هم مشخص شد که تیم در حال توسعه یک بازی VR از مجموعه Splinter Cell است که البته کمتر کسی را خوشحال می‌کند.

بنابراین احتمال این وجود دارد که این پست مربوط به همین بازی VR کمپانی باشد و دراین صورت طرفداران بازهم ناامید خواهند شد. نظرات خود را در مورد بازی Splinter Cell 2021 با ما درمیان گذارید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.