وضوح بالای بازی Forza Horizon 4 در ایکس باکس سری ایکس

وضوح بالای بازی Forza Horizon 4 در ایکس باکس سری اکس

وضوح بالای بازی Forza Horizon 4 در ایکس باکس سری ایکس

 

شرکت مایکروسافت برای ایکس باکس سری اکس بازی‌های انحصاری در نظر گرفته و گذشته از آن عناوین قبلی اکس باکس وان هم روی این کنسول نسل نهمی قابل اجراست. به تازگی این شرکت ردموندی مشخص کرده بازی Forza Horizon 4 در کنسول اکس باکس سری اکس با وضوح ۴K/60 FPS اجرا می‌شود.

 

پیش از این نیز مایکروسافت اعلام کرده بود کنسول نسل جدید آن در اجرا بازی قدرت بالایی داشته و بازیکنان می‌توانند وضوح گرافیکی بالایی را تجربه کنند. ناگفته نماند بازی‌های نسل قبل با قابلیت Smart Delivery روی این کنسول قابل اجرا هستند و فورتزا هورایزن ۴ نیز بخشی از این برنامه مایکروسافت است.

سایر بازی‎ها چون Ori and the Will of the Wisps، Gears 5 و Sea of Thieves با وضوح ۴K / 120 FPS اجرا می‌شوند. اخیرا استودیو Playground Games در جریان Xbox Games Showcase بازی جدید Fable را برای رایانه شخصی و اکس باکس سری اکس معرفی کرد.

وضوح بالای بازی Forza Horizon 4 در ایکس باکس سری ایکس

طی استریم جدید ماهیانه عنوان‌ Forza Horizon 4 برروی وب‌سایت توییچ، جان نولز (Jon Knoles)، کارگردان بخش طراحی استودیو پلی‌گراند گیمز، اعلام کرد که تا به این‌جای کار، ۱۲ میلیون بازی‌بازان به صورت رسمی، به تجربه عنوان Forza Horizon 4 به صورت طولانی مدت پرداخته‌اند. همچنین به صورت میانگین، ۴ میلیون بازی‌باز در هر ماه به تجربه‌ Forza Horizon 4 می‌پردازند. در حال حاضر عنوان Forza Horizon 4به لطف ویژگی‌های خود، توانسته است به عنوان بهترین بازی شبیه‌ساز مسابقات اتوموبیل‌رانی در جهان دست یابد و به دلیل گیم‌پلی خاصی که به کاربران ارائه می‌دهد، هم طرفداران بازی‌های شبیه‌ساز را به خود جذب کرده است و هم توانسته است علاقمندان بازی‌های آرکید را به خود جذب کند.

 

بازی Forza Horizon 4 در حال حاضر در دسترس کاربران کنسول‌ ایکس‌ باکس وان و پلتفرم رایانه‌ی شخصی و البته فقط برای سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ قرار دارد. آخرین بسته الحاقی این عنوان در ماه ژوئن سال میلادی جاری به نام Lego Speed Champions برای این عنوان عرضه شد و شما هم‌اکنون می‌توانید این بسته الحاقی را تجربه کنید.

وضوح بالای بازی Forza Horizon 4 در ایکس باکس سری ایکس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.