پیش‌ فروش PS5 ساخته شده از طلای ۲۴ عیار

پیش‌ فروش PS5 ساخته شده از طلای ۲۴ عیار

پیش‌ فروش PS5 ساخته شده از طلای ۲۴ عیار

ساعاتی پیش یک شرکت بریتانیایی زمان مناسب برای پیش‌فروش نسخه محدود با طلای ۲۴ عیار این کنسول را مشخص کرد.

هرچه به آخر سال میلادی ۲۰۲۰ نزدیک می‌شویم، تب‌ و تاب و هیجان علاقه‌مندان به صنعت بازی‌های ویدیویی و به‌خصوص کنسول‌ های خانگی بیشتر می‌شد. دو غول این صنعت سخت در حال آماده‌سازی خود جهت حضوری قدرتمند در نسل نهم هستند.

سونی پس از سکوتی طولانی، بالاخره در رویداد معرفی بازی‌های پلی ‌استیشن ۵ به‌صورت غافلگیرکننده از ظاهر کنسول خود پرده‌برداری کرد. درحالیکه از آن رویداد مدتی گذشته است، اما هنوز به‌صورت دقیق از زمان پیش‌فروش و البته یکی از مهم‌ترین فاکتورهای موفقیت یا شکست یک دستگاه یعنی قیمت نهایی آن اطلاعاتی در دسترس نیست.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش یک شرکت بریتانیایی تحت عنوان Truly Exquisite که وظیفه شخصی‌سازی ظاهر دیوایس‌های مختلف را برعهده دارد، یک قدم از سونی جلو زد و زمان تقریبی پیش‌ فروش پلی‌استیشن ۵ را هفته جاری اعلام کرد. البته باید توجه داشته باشید، تنها ۲۵۰ عدد از این نسخه از PS5 با برچسب قیمت ۷۹۹۹ پوند توسط این شرکت روانه بازار می‌شود؛ قیمت بالای این کنسول نیز به مواد استفاده شده در ساخت آن مربوط است. این نسخه گران و خاص پلی‌استیشن ۵ از طلای ۲۴ عیار ساخته شده است.

باتوجه به اطلاعات منتشر شده، در داخل جعبه خاص چوبی این کنسول، علاوه‌بر پلی‌ استیشن ۵، دو عدد کنترلر دوال سنس طلا به ارزش ۶۴۹ پوند و همچنین یک هدست ۳D پالس طلا به قیمت ۳۹۹ پوند وجود دارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.