آپدیت بزرگ بازی Red Dead Online

آپدیت بزرگ بازی Red Dead Online

آپدیت بزرگ بازی Red Dead Online

بروزرسانی: راکستار پس از مدت‌ها برای خوشحالی طرفداران بازی Red Dead Online یا همان بخش چندنفره Red Dead Redemption 2، آپدیت بزرگ the Naturalist را معرفی کرد. با این آپدیت سومین Outlaw Pass هم که شامل چندین آیتم می‌شود، رونمایی شد.

همانطور که از نام این آپدیت پیداست، تیم توسعه راکستار سعی کرده بروزرسان جدید را با هدف طبیعت گرایی بازیکنان توسعه دهد. در بازی Red Dead Redemption 2 اکوسیستم طبیعی بسیار خیره کننده است و نظر هر گیمری را به خود جلب می‌کند.

در این بین ارائه آپدیتی که بتواند بخش آنلاین Red Dead Online را مهیج‌تر سازد، لازم بود. گفته شده در The Naturalist بیش از هفت جانور جدید به بازی افزوده خواهد شد. گذشته از آن مناطق جدیدی را در منطقه the Wilderness مشاهده خواهید کرد.

این منطقه موجب خواهد شد تا گیمرها بتوانند به ایجاد کمپ پرداخته، غذا طبخ کرده و به گشت و گذار بپردازند. شایان ذکر بوده این آپدیت چالش روزانه و گنج هفتگی را برای شخصیت Madam Nazar به دنبال دارد. Outlaw Pass قرار است تا ۱۹ اکتبر در دسترس بازیکنان رد دد آنلاین قرار گیرد.

آپدیت بزرگ بازی Red Dead Online

هر نقش، همراه با آیتم‌های تزیینی، به‌روزرسانی‌ها و مهارت‌هایی خواهد بود و مهم است که به یاد داشته باشید تا در تمام نقش‌ها به صورت همزمان پیشرفت داشته باشید. راک‌استار نیز در یک پست اعلامیه این نقش‌ها، اطلاعات مختصری از آن‌ها منتشر کرده است. به یک Bounty Hunter تبدیل شوید که در کنار قانون‌مندی، یک زندگی پر از هیجان را تجربه کنید. یک شکارچی تایید شده می‌تواند هدف‌هایی که دنبال می‌کند را دستگیر کرده یا به قتل برساند و البته این موضوع بستگی به شرافت شما دارد.

 

زندگی یک Trader برای سروکله زدن با کاپیتالیست‌ها در حالی که یک تجارت را از ساخته و توسعه می‌دهید، بسیار مناسب است. به لطف همکارانی که دارید، می‌توانید فرصت‌های زیادی را برای به دست آوردن مواد اولیه گذرانده و آیتم‌های ارزشمند تولید کرده و به فروش برسانید. یک Collector عاشق آن است تا در جهان به دنبال اشیای کمیاب و ارزشمند بگردد. باید یک زن که فروشنده دوره‌گرد است را در حیات وحش پیدا کنید تا مسیر Collector بودن را آغاز کنید. به دنبال جواهر گمشده، سرتیرهای کمیاب و اشیای قیمتی دیگر بگردید تا به صورت تکی با قیمت کم یا ست‌ها با قیمت زیاد به فروش برسانید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.