آپدیت ۱٫۰۴ نسخه کامپیوتر بازی Horizon Zero Dawn

آپدیت 1.04 نسخه کامپیوتر بازی Horizon Zero Dawn

آپدیت ۱٫۰۴ نسخه کامپیوتر بازی Horizon Zero Dawn

استودیو گوریلا گیمز به‌تازگی آپدیت ۱٫۰۴ را برای نسخه کامپیوتر بازی Horizon Zero Dawn منتشر کرده که بهبود عملکرد پردازنده را بهبود می‌بخشد.

بازی Horizon Zero Dawn در زمان عرضه روی کامپیوتر، مشکلات زیادی را به‌ همراه داشت و به‌خوبی بهینه نشده بود. استودیو گوریلا گیمز، سازنده بازی Horizon Zero Dawn، با انتشار آپدیت‌های مختلف تلاش کرده تا عملکرد بازی را بیش‌ازپیش بهبود بخشد.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، به‌روزرسانی ۱٫۰۴ هم‌اکنون عرضه شده است و کاربران می‌توانند آن را دانلود کنند. در جریان به‌روزرسانی ذکر شده، بهبودهای مختلفی انجام شده است که مهم‌ترین آن، بهتر شدن عملکرد پردازنده‌ها در بازی Horizon Zero Dawn است. باتوجه‌ به به نوع پردازنده گرافیکی و CPU سیستم شما، بهبود اعمال شده بین ۱ الی ۱۰ درصد خواهد بود. همچنین نحوه نمایش میان‌پرده‌های بازی هم بهتر شده است.

از دیگر ویژگی‌های آپدیت ۱٫۰۴ بازی Horizon Zero Dawn هم می‌توان‌به رفع مشکلات متعددی نظیر کرش کردن‌ های بسیار بازی اشاره کرد. بعضی از کرش کردن‌های نسخه کامپیوتر هورایزن زیرو داون، به‌خاطر کرش کردن هوش مصنوعی بوده است که در این به‌روزرسانی تمامی آن‌ها رفع شده است. همچنین نحوه نمایش رنگ‌ها در حالت HDR هم مشکلاتی را به‌همراه داشته که استودیو گوریلا گیمز آن‌ها را هم برطرف کرده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.