افرایش قیمت Xbox Game Pass روی کامپیوتر

افرایش قیمت Xbox Game Pass روی کامپیوتر

افرایش قیمت Xbox Game Pass روی کامپیوتر

این آخر هفته را می‌توان به مایکروسافت اختصاص داد. پس از معرفی رسمی ایکس‌ باکس سری اس و اینکه EA Play با عرضه کنسول نسل بعد مایکروسافت به سرویس ایکس باکس گیم پس اضافه می‌شود، امروز هم خبر دیگری حول این سرویس منتشر شده که مربوط‌به کاربران کامپیوتر است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر Xbox Game Pass کامپیوتر اعلام کرده که از تاریخ ۲۷ شهریور ماه (۱۷ سپتامبر) هزینه اشتراک ماهیانه این سرویس دیگر ۵ دلار نخواهد بود به ۱۰ دلار تغییر پیدا می‌کند. البته در این تاریخ ایکس‌ باکس گیم پس کامپیوتر دیگر یک سرویس بتا نخواهد بود. در ادامه حساب کاربری توییتر Xbox Game Pass PC از تمامی کاربران و بازخوردهای آن‌ها هم تشکر کرده است.

همیشه خبر افزایش قیمت یک سرویس برای کاربران ناراحت کننده است، اما ایکس‌ باکس گیم‌پس روی کامپیوتر همچنان جذابیت خود را دارد و یک آرشیو گسترده از بازی‌های مختلف را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. دراین‌ میان اشاره کنم که اگر تا قبل از تاریخ ذکر شده اشتراک ایکس‌باکس گیم‌ پس کامپیوتر را خریداری کنید، پس از ۲۷ شهریور ماه نیازی نیست که هزینه اضافی را پرداخت کنید و کل دوره شما با همان قیمت قبلی لحاظ می‌شود. با فرارسیدن ۲۷ شهریور ماه، اطلاعات تکمیلی حول این خبر نیز منتشر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.