انتشار بازی Cuphead برای PS4

انتشار بازی Cuphead برای PS4

انتشار بازی Cuphead برای PS4

روز گذشته به‌طور غیر‌منتظره اعلام شد که بازی Cuphead برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شده است و کاربران PS4 می‌توانند آن را از فروشگاه پلی‌استیشن تهیه کنند.

کاپ‌ هد ساخته استودیوی بازی‌سازی Studio MDHR یک اثر ساید‌کرولر دو بعدی است که به دلیل دشواری بسیار زیاد آن شناخته شده است. البته تجربه بازی جدا سختی بالا، با گرافیکی به سبک کارتون‌های کلاسیک دهه ۳۰ میلادی و موسیقی جاز گوش‌نواز آن، بسیار جذاب خواهد بود. اکنون با اعلامی غیر منتظره مشخص شد که بازی Cuphead که تا پیش از این در انحصار سخت‌افزارهای مایکروسافت بوده، روی استور پلی استیشن عرضه شده است.

علاوه بر اینکه Cuphead از روز گذشته با قیمت ۱۹.۹۹ دلار برای دارندگان کنسول پلی استیشن ۴ در دسترس است، استودیو توسعه دهنده این اثر اعلام کرده است که به‌زودی یک آپدیت رایگان و ویژه برای این بازی روی کنسول ایکس‌ باکس ارائه خواهد شد. تایید شده که این به‌روزرسان شامل گالری دیجیتال عکس‌های مفهومی هنری بازی، بخشی از پشت صحنه و موسیقی متن Cuphead خواهد بود. البته هنوز مشخص نیست آپدیت مورد نظر برای PC نیز منتشر خواهد شد یا خیر.

یازی Cuphead در سال ۲۰۱۷ به‌طور انحصاری برای کنسول Xbox One و رایانه‌های شخصی منتشر شد و پس از آن راهی کنسول نینتندو سوییچ شد. اکنون کاربران PS4 نیز می‌توانند این اثر جذاب را با قیمت ۱۹.۹۹ دلار از فروشگاه پلی‌استیشن تهیه نمایند.

انتشار بازی Cuphead برای PS4

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.