انتشار تریلر جدید بازی Resident Evil 8: Village در آگوست

انتشار تریلر جدید بازی Resident Evil 8: Village در آگوست

انتشار تریلر جدید بازی Resident Evil 8: Village در آگوست

 

شرکت کپکام در نظر دارد تریلر جدید بازی Resident Evil 8: Village را بزودی منتشر کند. عنوانی در سبک ترس که برای کنسول‌های نسل نهمی و رایانه شخصی تحت توسعه قرار داشته و در آینده نزدیک منتشر می‌شود. با دنیای بازی همراه باشید.

بازی Resident Evil 8: Village مدت‌ها در سطح شایعه اطلاعاتی از آن منتشر می‌شد و هیچ گاه شرکت سگا و یا عوامل سازنده اشاره‌ای به آن نداشتند تا حقیقت مشخص شود. در نهایت طی رویداد پلی استیشن ۵ ماه ژوئن، کپکام در همکاری با سونی این عنوان را معرفی کردند و شادی به طرفداران هدیه دادند. نسخه جدید همانطور که شایعه شده بود، Resident Evil 8: Village نام گرفته و در این قسمت داستان بازی درون یک روستا مخوف جریان دارد. عنوانی که گفته می‌شود بیشترین ترس را در مقایسه با نسخه‌های پیشین به کاربر وارد خواهد کرد.

به تازگی کاربر AestheticGamer توییتر افشا کرد که کپکام قصد دارد ماه آگوست تریلر جدیدی از بازی Resident Evil 8 منتشر کند. باتوجه به اینکه از زمان رونمایی اطلاعات کافی در دسترس قرار نگرفته، تریلر جدید برای طرفداران این فرنچایز و نسخه جدید هیجان انگیز خواهد بود. متاسفانه مشخص نشد جزئیات این تریلر چیست و قرار است با چه اطلاعاتی رو به رو شویم. شایعه شده تریلر جدید این بازی را در برنامه استیت آو پلی بعدی پلی استیشن ۵ مشاهده خواهیم کرد. برنامه‌ آنلاینی که گفته می‌شود احتمال معرفی چند انحصاری جدید در آن وجود دارد.

در هر صورت باید تا آگوست و برنامه استیت آو پلی سونی منتظر ماند. این احتمال وجود دارد که طی رویداد آنلاین گیمزکام شاهد نمایش جدید Resident Evil 8 باشیم. بازی مورد اشاره و مورد انتظار کپکام قرار است سال ۲۰۲۱ برای پلی استیشن ۵، اکس باکس سری اکس و رایانه شخصی منتشر شود. متاسفانه برنامه‌ای برای انتشار آن روی کنسول‌های نسل هشتمی وجود ندارد.

انتشار تریلر جدید بازی Resident Evil 8: Village در آگوست

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.