انتشار نسخه Early Access بازی Second Extinction

انتشار نسخه Early Access بازی Second Extinction

انتشار نسخه Early Access بازی Second Extinction

بازی Second Extinction یک شوتر چند نفره با موضوعیت شکار دایناسورها است که برای عرضه روی ایکس‌ باکس وان و ایکس‌باکس سری ایکس برنامه‌ریزی شده است. هرچند به نظر می‌رسد که نسخه‌ی پی‌سی بازی زودتر از کنسول‌های مایکروسافت به مرحله Early Access وارد خواهد شد. Systemic Reaction به‌عنوان استودیوی توسعه‌دهنده این بازی به‌تازگی اعلام کرده که در ماه سپتامبر، شاهد آغاز مرحله دسترسی اولیه به این بازی خواهیم بود. این نسخه، علاوه‌بر فراهم کردن یک ایده‌ی کلی از نحوه عملکرد بازی، امکان بررسی و رفع مشکلات احتمالی مدل War Effort را ممکن می‌سازد.

انتشار نسخه Early Access بازی Second Extinction

براساس توضیحاتی که توسط توسعه‌دهندگان بازی در مصاحبه با وبسایت IGN مطرح شده، War Effort اساساً یک محیط عمومی و تحت کنترل جامعه‌ی کاربران بازی است که محتوای آن با گذشت زمان متحول می‌شود. درواقع War Effort یک سرویس زنده و آنلاین است که دایناسورها و چالش‌های جدیدی را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد:

«War Effort سطح مسابقات بازی را ارتقاء داده و چالش‌های جدید و دشوارتری را برای بازیکنان ایجاد می‌کند.»

به‌عنوان مثال، با نابود کردن دایناسورهای منطقه‌ خاصی که فرضاً با برچسب Threat Level 1 مشخص شده، سطح جدیدی از چالش‌ها را در مرحله بعد ایجاد خواهد کرد. ضمن اینکه مثلاً Threat Level 1 را می‌توان به‌تنهایی تکمیل کرد، اما برای Threat Level 3 باید الزاماً یک تیم سه نفره داشته باشید. در نسخه Early Access امکان بررسی این موارد وجود دارد.

«نسخه Early Access برای ما فراتر از چیزی است که جامعه‌ی کاربران از آن استفاده می‌کنند. درواقع ما در این نسخه، نحوه‌ی بازخورد کاربران نسبت به بازی را مورد بررسی قرار می‌دهیم. در همان ابتدای کار می‌توان سناریوهایی که توسط اکثریت کاربران کپی می‌شود را مشخص کرده و قسمت‌هایی که نیازمند تغییر هستند را تشخیص داد. ضمن اینکه یک فرصت مناسب برای اعمال ایده‌های جدید در بازی فراهم شده و باید دید که بازیکنان چه درخواست‌هایی در این زمینه دارند. درواقع این مرحله مانند یک فرایند همکاری دوجانبه بین کاربران و توسعه‌دهندگان است که به منظور افزایش کیفیت تجربه بازی به کار گرفته می‌شود.»

استودیوی سیستماتیک ریکشن در بخش سؤالات متداول صفحه استیم بازی، به سؤالات کاربران پاسخ می‌دهد. این شرکت در خصوص طول مدت مرحله دسترسی اولیه بازی Second Extinction اعلام کرده که «تا زمانی‌که ادامه‌ی این مرحله ضروری تشخصی داده شود، ادامه خواهد یافت. درواقع تا زمانی‌که جامعه‌ی کاربران به‌طور کلی از عملکرد بازی رضایت داشته باشند، به اعمال تغییرات در بازی ادامه می‌دهیم. در ادامه و با هدف ورود بازیکنان بیشتر به این جمع، نسخه Early Access را ترک خواهیم کرد.»

انتشار نسخه Early Access بازی Second Extinction

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.