بازگشت بازی Splinter Cell با همکاری شبکه Netflix

بازگشت بازی Splinter Cell با همکاری شبکه Netflix

بازگشت بازی Splinter Cell با همکاری شبکه Netflix

 

شاید در ابتدا نسبت به بازگشت سری اسپلینتر سِل هیجانی شده باشید، اما این خبر آنطوری که تصور می‌کنید نیست. سری بازی Splinter Cell از محبوب‌ترین بازی‌های کمپانی  Ubisoft است که به کلکسیون تاریخی این کمپانی پیوسته و سران آن فعلا قصد رونمایی از نسخه جدید این بازی را ندارند. سال‌های سال است که بازیکنان در کنار بازی پرآوازه شاهزاده ایرانی Prince of Persia خواهان بازگشت سم فیشر و مجموعه Splinter Cell هستند و هربار با واکنش‌های متفاوتی از کمپانی مذکور روبه‌رو می‌شوند. بعد از این کشمکش ها به نظر میرسد که کمپانی یوبی‌سافت برای از دست ندادن طرفداران خود مجموعه Splinter Cell را در قالب یک انیمیشن تلویزیونی و با همکاری شبکه نتفلیکس به میادین بازگرداند.

کمپانی یوبی‌سافت و نتفلیکس برای خلق یک انیمیشن برپایه یکی از فرانچایزهای محبوب کمپانی مذکور با یکدگیر همکاری می‌کنند. گزارشات حاکی از آن است که آقای دِریک کولستاد نویسنده سری فیلم‌های John Wick و پروژه فیلم در حال ساخت Just Cause قرار است به عنوان نویسنده و مدیر اجرایی این مجموعه خدمت کند. مضاف بر اینکه این انیمیشن مجوز پخش در دو فصل ۱۶ قسمتی را دریافت کرده و ظاهراََ قرار است مدت زمان بیشتری را با سم فیشر بگذرانیم.

پیش‌تر نیز آقای ایو گیلموت رئیس کمپانی یوبی‌سافت نیز تایید کرده بودند که این کمپانی برنامه‌های جدیدی برای مجموعه Splinter Cell دارد که یکی از آن‌ها نسخه واقعیت مجازی و دیگری (با توجه به اکتشافات) انیمیشنی از این فرانچیاز خواهد بود. همچنین صداپیشه ایتالیایی شخصیت سم فیشر تایید کردند که نسخه جدید مجموعه Splinter Cell در حال ساخت می‌باشد و در تاریخی نامعلوم در سال ۲۰۲۱ برای عرضه آماده می‌شود.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.