بررسی کوتاه بازی پابجی موبایل PUBG MOBILE

بررسی کوتاه بازی پابجی موبایل PUBG MOBILE

بررسی کوتاه بازی پابجی موبایل PUBG MOBILE

بازی موبایل PUBG که در سال ۲۰۱۸ برای گوشی‌های هوشمند اندروید و IOS عرضه شده، محصول استودیو PUBG Coroporation و یکی از بسیار بازی موبایل است که در سبک تیراندازی سوم شخص طراحی شده است و به شما این امکان را می‌دهد تا به همراه دوستانتان به صورت آنلاین در جدال‌های مختلف شرکت کنید و امتیاز به دست آورید.

در بازی موبایل PUBG شما نقش یک مزدور را دارید که به همراه ۹۹ بازیکن دیگر در یک جزیره میان اقیانوس آرام پرسه می‌زند. بازیکنان در این جزیره می‎بایست مسلح شوند و به پیدا کردن مهمات و … مشغول شوند تا بتوانند در جنگ‌ پیروز شوند. اگر بخواهیم به طور خلاصه بیان کنیم، بهتر است بگوییم: شما با ۹۹ نفر دیگر بوسیله چتر نجات در جزیره‌ای فرود می آیید و هیچ چیزی ندارید و دست‌هایتان خالی است. باید اسلحه‌ای پیدا کنید و به یک تیم بپیوندید.

گیم پلی بازی موبایل PUBG

این بازی چند دکمه مختلف بعنوان کنترلر ارائه می دهد تا بازی کردن کمی راحت‌تر شود و بازیکن حس بهتری پیدا کند. از جمله این کنترلر‌ها می‌توان به یک دکمه شلیک شناور اشاره کرد که به هر جایی که انگشتتان لمس شود، جابه‌جا می‌شود. این باعث می‌شود تیراندازی بسیار آسان شود و به سادگی ضربه زدن به جایی که انگشت شما در آن قرار دارد، باشد. نه اینکه مجبور شوید دست خود را مجدداً برای شلیک کردن به جایی دیگر انتقال دهید.

آیتم‌های مختلف اعم از جایزه‌ها و خرید‌هایی که از فروشگاه صورت می‌گیرند، به طور خودکار دسته بندی می‌شوند، تا دیگر نیازی به هدر دادن وقتتان سبب مرتب کردن آنها نباشد. با وجود همۀ این امکانات، بازی هنوز هم کم و کاستی هایی دارد. نقشه بازی به دلیل وسعت کم و عدم نمایش همه مسیر‌ها و گزینه‎ها از نقاط ضعف این بازی محسوب می‎شود.

وسایل نقلیه موجود در بازی بسیار کار آمد هستند. شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و به همراه تیمتان با حداکثر ۴ مسافر یا حداکثر ۲ مسافر (ماشین باگی) جابه‌ جا شوید.

بررسی کوتاه بازی پابجی موبایل PUBG MOBILE

عملکرد بازی

این بازی در هر دو پلتفرم اندروید و IOS اجرا می‏‌شود. اما اگر دستگاهی با سخت افزار بالا داشته باشید، اصولا بیشتر از بازی لذت می‎برید. طبق گزارشات این بازی در دستگاه LG G6 و iPhone s5 که می‎توان گفت نسبتا سخت افزار پایینی دارند، به راحتی اجرا می‎شود، پس زیاد نگران سخت افزار گوشیتان برای انجام دادن این بازی نباشید.

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید، پینگ اینترنت است. اگر پینگ اینترنت شما بالا باشد، در حین انجام این بازی روانی خواهید شد. این بازی به یک اینترنت پر سرعت نیاز دارد تا بتواند به خوبی اجرا شود. البته لَگ های بازی که هر چند دقیقه یکبار اتفاق می‎افتد، طبیعی است و مرتبط با سخت افزار شما است، اما اگر این لگ‌ها بیشتر از چند ثانیه طول بکشند، باید فکری به حال اینترنت خود کنید.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.