تاریخ انتشار بازی Medal of Honor: Above and Beyond

تاریخ انتشار بازی Medal of Honor: Above and Beyond

تاریخ انتشار بازی Medal of Honor: Above and Beyond

یکی از بازی‌های بزرگی که در مراسم Opening Night Live رویداد گیمزکام حضور خواهد داشت، Medal of Honor: Above and Beyond از استودیوی ریسپاون اینترتینمنت است. این بازی مبتنی بر تکنولوژی واقعیت مجازی که به‌صورت انحصاری برای هدست‌های Oculus Rift عرضه می‌شود، اولین‌ بار در سپتامبر ۲۰۱۹ معرفی شد. از آن زمان به این سمت، اخبار بسیار معدودی در ارتباط با این بازی منتشر شده بود. حالا مشخص شده که علاوه‌بر تعیین تاریخ انتشار بازی در تعطیلات آخر سال ۲۰۲۰، زمان نمایش اولین تریلر داستانی بازی نیز برای پنج‌شنبه همین هفته برنامه‌ ریزی شده است.

پست جدید جف کیلی در توییتر با تمجید از وینس زمپلا ریاست استودیوی Respawn، شرایط فعلی این بازی را بسیار خوب توصیف کرده است. داستان این بازی به جنگ جهانی دوم برمی‌گردد. بازیکنان در جریان کمپین داستانی Medal of Honor: Above and Beyond نقش یکی از مأموران سازمان خدمات استراتژیک در جبهه متفقین را بر عهده داشته و که سعی در نفوذ به میان نیروهای رژیم نازی و فروپاشی آن از درون دارد. بنابراین در داستان این بازی همکاری با مقاومت فرانسه و نبرد در سرتاسر اروپا را شاهد خواهیم بود.

تاریخ انتشار بازی Medal of Honor: Above and Beyond

بازی Medal of Honor: Above and Beyond توسط استودیو ریسپاون اینترتینمنت تولید می‌شود؛ سازنده‌ی بازی‌هایی چون Titanfall و Apex Legends که به‌ زودی Star Wars Jedi: Fallen Order را هم از آن‌ها شاهد خواهیم بود. این استودیو بازی را کاملاً براساس دنیای واقعیت مجازی طراحی کرده است و فقط هم هدست‌های آکیولس ریفت از آن سود خواهند برد و خبری از نسخه‌های پلی‌ استیشن ۴ و ایکس‌ باکس وان نخواهد بود.

Medal of Honor: Above and Beyond یک کمپین روایت داستانی «کامل» و بهمراه یک بخش مستقل چند نفره را ارائه خواهد کرد. یکی از تفاوت‌های جالب این نسخه با بازی‌های سری مدال آف آنر، اضافه شدن بخشی به نام گالری داستان‌ها است که در آن ماجراهای واقعی و متعددی از زبان کهنه سربازان جنگ جهانی بازگو می‌شود. طی یکی دو روز آینده منتظر انتشار جزئیات تکمیلی از این بازی باشید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.