تاریخ انتشار بازی Returnal

تاریخ انتشار بازی Returnal

تاریخ انتشار بازی Returnal

سونی در کنفرانس خبری که در ماه ژوییه (خرداد) برگزار کرد، به طرز غافل‌ گیر‌کننده‌ای تعداد بسیار زیادی از بازی‌های انحصاری پلی‌ استیشن ۵ را رونمایی کرد که از میان آن‌ها یک بازی توجه‌ بسیاری را به خود جلب کرد، منظور بازی Returnal است که توسط استودیو‌ی فنلاندی Housemarque با پشتیبانی کامل سونی ساخته می‌شود. این بازیِ تیراندازی علمی-تخیلی و مرموز، توجه تعداد زیادی از افراد در اینترنت را به‌خود جلب کرده است.

کاربری در توییتر با نام کاربری bogorad222 پروفایلی را در سایت لینکدین پیدا کرده که ممکن است تاریخ تعیین‌شده برای بازی را ناخواسته افشا کرده باشد. لارا گیلبرت که یک محقق بازی است و تا سال ۲۰۱۹ در بخش پلی‌‌استیشن کار کرده است، در رزومه‌ی خود در این سایت به کار روی بازی Returnal اشاره کرده و کنار اسم بازی، سال ۲۰۲۱ را به‌عنوان تاریخ انتشار بازی ذکر کرده است.

با‎‌ در نظرگرفتن این نکته که گیلبرت از سال ۲۰۱۹ به‌بعد در پلی‌استیشن کار نکرده، کاملا محتمل است که برنامه‌ی سونی برای انتشار این انحصاری جدید تغییر کرده باشد؛ از طرفی اگر این شوتر علمیتخیلی به مدت طولانی در حال توسعه بوده باشد، عرضه‌ی آن در سال ۲۰۲۱ بعید به‌نظر نمی‌ رسد.

در‌هر‌صورت، تمام این اطلاعات در‌حد شایعه است و نباید به‌عنوان تاریخ انتشار قطعی در‌نظر‌گرفته شود و باید برای اعلام تاریخ انتشار رسمی از طرف سونی یا استودیو‌ی Housemarque منتظر ماند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.