تاریخ انتشار بسته الحاقی بازی Frostpunk

تاریخ انتشار بسته الحاقی بازی Frostpunk

تاریخ انتشار بسته الحاقی بازی Frostpunk

سیزن پس بازی Frostpunk بعد از مدت‌ها بالاخره به پایان خود می‌رسد و قرار است که با انتشار آخرین بسته الحاقی بازی مذکور با نام On the edge کار خود را برای بازیکنان به پایان برساند. با توجه به اعلامیه کمپانی سازنده این بسته الحاقی در تاریخ ۲۰ آگوست ۲۰۲۰ برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد و در تاریخی دیگر برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس باکس وان نیز عرضه می‌شود. بعد از فتح سرزمین Great Storm، بازیکنان باید به فتح سرزمینی غیرقابل کنترل با نام Frostland بپردازند و توانایی‌های لازم برای زنده ماندن در آن را داشته باشند.

بازیکنان در این بازی می‌توانند دکل‌های دیدبانی و مواد تامین شده خود را از شهر New London در این سرزمین آورده و از آن‌ها استفاده کنند. از آنجایی که هیچ حیوانی برای شکار کردن در این منطقه وجود ندارد، تمامی مواد و محتویات بدست آمده توسط بازیکنان حائز اهمیت خواهد بود. نکته جالب و تغییرکرده در این بسته الحاقی آن است که برای زنده ماندن در این شهر تاریک، دیگر نیازی به ژنراتورهای برق نخواهید داشت، اما همچنان به عنوان یکی از ابزارهای کاربردی برای دیده‌شدن و مشخص کردن مکان‌های فتح شده نیازخواهد بود.

در کنار تمام موارد جدید ریز و درشت اضافه شده به بازی از جمله نقشه جدید و امکانات ساخت و ساز، بازیکنان با چالش‌هایی روبه‌رو می شوند که بتوانند از محیط پیرامون خود به نحوه احسنت استفاده کنند. همچنین راه‌های جدیدی برای گرد هم آوردن افراد خود و تاثیر بر روابط نیز وجود دارد، اما باید تا عرضه این بسته الحاقی منتظر باشیم تا ببینم که این تغییرات چگونه عمل خواهند کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر از این بازی با دنیای بازی همراه باشید.

تاریخ انتشار بسته الحاقی بازی Frostpunk

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.