تاریخ انتشار رسمی بازی PES 2021

تاریخ انتشار رسمی بازی PES 2021

تاریخ انتشار رسمی بازی PES 2021

 

چند روز پیش بود که کونامی اعلام کرد امسال خبری از نسخه جدید PES نیست و این شرکت قصد دارد تا بازی PES 2021 را در قالب یک به‌روزرسانی برای کنسول‌های نسل حاضر و پی‌سی منتشر کند. حال شرکت کونامی تصمیم گرفته است تا با انتشار تریلری از تاریخ انتشار PES 2021 رونمایی کند.

بازی PES 2021 از همان سیستم گیم‌پلی PES 2020 برخوردار است که محتوای آن با نقل و انتقالات فصل بعدی لیگ‌های مختلف تطابق داده شده است. علاوه بر این، در این نسخه بخش مربوط به جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۰ هم وجود دارد.

کونامی برای توجیه عدم انتشار بازی PES 2021 اذعان کرده که در حال ساخت نسخه نسل بعدی این بازی با موتور گرافیکی جدیدی است؛ بر این اساس نسخه پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس بازی PES با موتور بازی‌سازی آنریل انجین در دست توسعه است که سال آینده منتشر خواهد شد.

 

بازی PES 2021 در تاریخ سه‌شنبه ۲۵ شهریور ماه ۱۳۹۹ (۱۵ سپتامبر ۲۰۲۰ میلادی) برای کنسول‌های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و پلتفرم پی‌سی منتشر می‌شود. همزمان با مشخص شدن تاریخ انتشار PES 2021 تریلری منتشر شده است که می‌توانید در قسمت بالا به تماشای آن بپردازید.

برخلاف کونامی، شرکت الکترونیک آرتس به رسم هر سال نسخه‌ی جدید فیفا را منتشر خواهد کرد؛ نسخه جدید این بازی در تاریخ جمعه ۱۸ مهر ماه ۱۳۹۹ (۹ اکتبر ۲۰۲۰ میلادی) برای کنسول‌های پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ابکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و پلتفرم پی‌سی منتشر می‌شود.

تاریخ انتشار رسمی بازی PES 2021

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.