تاریخ اننشار رسمی بازی Call of Duty: Black Ops Cold War

تاریخ اننشار رسمی بازی Call of Duty: Black Ops Cold War

تاریخ اننشار رسمی بازی Call of Duty: Black Ops Cold War

با گذشت یک هفته از شکار ایستراگ‌ها و با کمک ARG ها، ما به تیزر رسمی بازی Call of Duty: Black Ops Cold War هدایت می‌شویم.

اکتیویژن به صورت رسمی، و به شکلی غیر معمول، بازی Call of Duty امسال را تایید کرد. بنا به گزارش اینداستری ریپورتس در اوایل سال جاری و با افشای این خبر از طریق کیف‌های Doritos، عنوان بازی امسال Call of Duty: Black Ops Cold War است.

در طی روزهای گذشته، این شرکت ARG، مخفف Alternate Reality Game، بزرگی را اجرا کرده است که شامل ارسال اسلایدهای پروژکتور Call of Duty به یوتوبرها می‌شود (همان طور که قبل‌تر دیده بودیم، این شرکت خبر بازی جدیدش را در قالب اسلایدهایی که در پروژکتورهای قدیمی قرار می‌گیرند، برای تعدادی فرستاده بود تا آن‌ها راز زمان رونمایی بازی را کشف کنند). این موارد به نقشه‌ی Black Ops 4 و نقشه‌های دیگر وارزون اشاره داشتند. اگرچه برخی بازیکنان عادی امکان دارد که متوجه این تیزرها شده باشند ولی بازیکنان قوی‌تر رمزها را ردیابی می‌کردند و در تلاش برای جمع آوری اطلاعات بیشتر بودند.

همه‌ی این موارد با انتشار یک تیزر در کانال رسمی یوتوب Call of Duty به اوج خود رسیده است. در این تیزر تایید شده که روز چهارشنبه ۵ شهریور ماه، این بازی رونمایی می‌شود. این تیزر شامل یک مصاحبه‌ی واقعی از سال ۱۹۸۴ با محافظ سازمان اطلاعاتی کا‌گ‌ب، یوری بزمنف، در رابطه با فیلم‌های نا آرامی جهان، می‌‌شود.

به نظر می‌رسد وقایع بازی بیش از بازی‌های قبلی Black Ops از رویدادهای دنیای واقعی الهام می‌گیرند. این تریلر به طور خلاصه بر جاسوسی یک جاسوس اتحاد جماهیر شوروی با نام Perseus، چهره واقعی دیگری که هویت وی ناشناخته می‌ماند، دست می‌گذارد.

جالب توجه است که توضیحات تریلر نشان می‌دهد که این ماجرا در Verdansk، کشور داستانی که Warzone در آن اتفاق می‌افتد‌، صورت می‌گیرد. با مشاهده اینکه کانال‌های رسمی Call of Duty هنوز اخبار مربوط به این بازی را به طور عمومی به اشتراک نگذاشته‌اند، پرده برداری از این بازی ممکن است به صورت قدیمی و سنتی این شرکت، اتفاق نیافتد.

در واقع، اکتیویژن به تازگی گفته است که وارزون باعث شده است تا این شرکت دوباره فکر کند که چگونه، چه موقع و حتی کجا عنوان بازی آینده خود را فاش می کنیم. برای به روز رسانی‌های این خبر همراه ما باشید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.