دانلود تریلر جدید بازی Amnesia: Rebirth

دانلود تریلر جدید بازی Amnesia: Rebirth

دانلود تریلر جدید بازی Amnesia: Rebirth

بازی Amnesia: Rebirth اولین دنباله مستقیم بازی Amnesia: The Dark Descent است که توسط استودیوی Frictional Games توسعه داده می‌شود. البته می‌توان A Machine for Pigs را به‌عنوان اولین دنباله‌ی این بازی را در نظر گرفت اما این بازی یک دنباله غیرمستقیم محسوب شده و توسط فریکشنال گیمز ساخته نشده بود. تریلر جدیدی که برای معرفی زمان انتشار این بازی ارائه شده، محیط ترسناک بازی را نمایش می‌دهد.

 

از آخرین باری که استودیوی Frictional یک بازی جدید را منتشر کرده، بیش از پنج سال می‌گذرد. البته کیفیت خروجی آثار این استودیو بر روند انتشار بازی‌های جدید ارجحیت داشته و این موضوع در بازی‌های قبلی فریکشنال کاملاً مشهود است. حالا به نظر می‌رسد که بازی Amnesia: Rebirth نیز رویکرد همیشگی این استودیو را دنبال کرده و تجربه جذابی را در سبک خود وعده می‌دهد.

 

علاوه‌بر این، به نظر میرسد که اینبار به جلوه‌های بصری دنیای بازی نیز توجه ویژه‌ای شده است. در صحنه‌ای که کاراکتر بازی از یک هواپیما خارج شده و به یک بیابان قدم می‌گذارد، نمی‌توان از جذابیت‌های گرافیکی دنیای بازی چشم پوشی کرد. از سوی دیگر، طرفداران بازی‌های ترسناک همواره از قسمت اول Amnesia به‌عنوان یک تجربه تاریک و مضطرب کننده یاد می‌کنند که البته این موضوع در بخش‌های مختلف این تریلر نیز قابل مشاهده است. هرچند در صحنه‌ای که با تابش نور خورشید مواجه می‌شویم، باید اذعان داشت که جلوه‌های تصویری محیط بازی بسیار زیبا طراحی شده است. باید دید که آیا اینگونه تصاویر به‌صورت کاملاً محدود طراحی شده یا تیم سازندگان این بازی تصمیم به ماجراجویی در محیط گسترده‌تر را گرفته است.

 

تلاش پیوسته‌ و همیشگی بازیکنان برای روشن نگه داشتن فضای تاریک این بازی و فرار از دست موجودات وحشتناک و ناشناخته‌ی آن، رویکرد کلی بازی‌های Amnesia را تشکیل می‌دهند. توماس گریپ، کارگردان هنری این بازی، آن را یک تجربه‌ی کاملاً جدید و بدون هیچ ترفند تجاری توصیف می‌کند.

 

این بازی یک داستان جدید را روایت می‌کند و در آن شاهد محیطی جدید (صحرایی در الجزایر) و یک شخصیت اصلی جدید به‌نام Tasi Trianon نیز هستیم. با این‌حال، مکانیک‌ های کلاسیک بازی و سبک هنری سری بازی Amnesia در این بازی حفظ می‌شوند و به آن وفادار خواهد بود. Amnesia: Rebirth در تاریخ ۲۰ اکتبر (۲۹ مهر ۹۹) برای پی سی و پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد.

http://dl2.sabagame.ir/Media/2020/09/Trailer%20%20Amnesia%20Rebirth%20(SabaGame).mp4

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.