دانلود تریلر جدید بازی Mafia: Definitive Edition (زندگی یک گانگستر)

دانلود تریلر جدید بازی Mafia: Definitive Edition (زندگی یک گانگستر)

دانلود تریلر جدید بازی Mafia: Definitive Edition (زندگی یک گانگستر)

با اینکه مدت زیادی تا انتشار بازی Mafia: Definitive Edition نمانده است، ویدیو کوتاهی از سوی سازندگان با محوریت به تصویر کشیدن زندگی یک گانگستر منتشر شده است که بخش‌های مختلفی از گیم‌پلی و کات سین‌های بازی را نمایش می‌دهد. مسئله‌ای که در ویدیو‌های منتشر شده بسیار به چشم می‌خورد و برای خیلی از طرفداران و بازیکنان قدیمی نسخه‌ی اصلی مافیا خوشایند است، نحوه‌ی کارگردانی بازی و کات سین‌ها است که نشان می‌دهد استودیو Hanger 13 بسیار به منبع و نسخه‌ی اصلی بازی وفادار است. هرچند که در بازی شاهد اضافه شدن مواردی مانند کات سین‌های جدید، مکانیزم‌ها و عناصر تازه در گیم‌ پلی، جهت بهبود هرچه بیشتر تجربه‌ی بازیکن هستیم.

 

بازی Mafia: Definitive Edition از نظر داستان نیز در مقایسه با نسخه‌ی اصلی، تفاوتی نخواهد داشت و همان‌طور که در گذشته نیز اعلام شده بود، تنها در استفاده از صدا پیشه‌های جدید برای شخصیت‌ها‌ی بازی تغییر ایجاد شده است؛ زیرا صدا پیشه‌های نسخه‌ی اصلی یا در دسترس نبوده‌اند یا دیگر در صنعت گیم فعالیتی نداشته‌اند.

 

بازی Mafia: Definitive Edition می‌تواند اثری باشد که هم خاطرات خوش بازیکنان قدیمی را در نسخه‌ی اصلی زنده کند و هم فرصتی را ایجاد کند که بازیکنان نسل جدید بتوانند این بازی داستان محور جذاب را تجربه کنند. با اینکه Hanger 13 طی چند سال گذشته یک استودیو موفق نبوده است، اما ساخت بازی Mafia: Definitive Edition فرصت ارزشمندی است تا مهارت‌های خود را در جهت ساخت یک بازی اکشن ماجراجویی و داستان محور و جهان باز، اثبات کنند.

بازی Mafia: Definitive Edition قرار است در تاریخ ۲۵ سپتامبر (۴ مهر) برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی ‌استیشن ۴ و ایکس‌ باکس وان در قالب دو نسخه‌ با قیمت‌های ۳۹.۹۹ دلار و ۵۹.۹۹ دلار عرضه شود.

http://dl2.sabagame.ir/Media/2020/09/Trial%20Mafia%20Definitive%20Edition%20(SabaGame).mp4.mp4

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.