دانلود تریلر جدید بازی Microsoft Flight Simulator

دانلود تریلر جدید بازی Microsoft Flight Simulator

دانلود تریلر جدید بازی Microsoft Flight Simulator

بعد از یک انتظار بسیار طولانی، بالاخره زمان موعود فرارسیده و نسخه ۲۰۲۰ بازی Microsoft Flight Simulator در دسترس هواداران قرار گرفته است. طرفداران این مجموعه، بی‌ صبرانه منتظر تجربه جدیدترین شبیه‌ ساز پرواز هواپیما در بازی Flight Simulator بوده و اینطور به نظر می‌رسد که نسخه ۲۰۲۰ این بازی نیز در جلب رضایت علاقه‌مندان کاملاً موفق عمل کرده است. مایکروسافت نیز در پی موفقیت چشم‌گیر بازی در ثبت نظرات و امتیازات منتقدین متاکریتیک، تریلر جدیدی را از دنیای زیبای این بازی منتشر کرده که ما را به فراز آب‌های اقیانوسیه می‌برد.

در این تریلر به‌طور ویژه به لوکیشن‌ها و چشم‌اندازهای زیبا و خیره‌کننده‌ی دنیای این بازی پرداخته شده که منطقه استرالیا و اقیانوسیه قابلیت پرواز و گشت‌و‌گذار را خواهد داشت. اگر قبلاً در خصوص جلوه‌های تصویری بی‌نظیر دنیای Microsoft Flight Simulator نشنیدید، این ویدیو می‌تواند ایده‌ی خوبی را در اختیار شما قرار دهد.

بازی Microsoft Flight Simulator هم‌اکنون برای پلتفرم پی سی و همچنین سرویس Xbox Game Pass قابل دسترسی است. نسخه ایکس‌باکس وان این بازی اولین‌بار به همراه ورژن کامپیوتری آن معرفی شد اما از آن زمان به این سمت، چیزی درباره آن گفته نشده است. از طرفی فعلاً خبری مبنی بر انتشار بازی برای ایکس‌ باکس سری ایکس نیز مطرح نشده است.

دانلود تریلر جدید بازی Microsoft Flight Simulator

این بازی از همین الان افزونه‌ های ترد پارتی متعددی دارد که می‌توانید در تجربه خود از آن استفاده کنید. ضمناً این بازی در کمتر از ۲۴ ساعت از زمان عرضه رسمی، کرک شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است.

IGN شبیه‌ساز جدید مایکروسافت را «به‌صورت کاملا منطقی باورنکردنی» توصیف کرده و دیدن مناظر مختلف، فرود آمدن در فرودگاه‌های معروف یا فرود آمدن به‌صورت طبیعی در آمریکای جنوبی یکی از بهترین تجربه‌ها در زمینه گشت‌ و گذار در جهان معرفی می‌کند. بسیاری دیگر از وبسایت‌های بزرگ جهان از قبیل وی‌جی ۲۴۷، وی‌ جی‌ سی، AOTF نمره کامل ۱۰۰ را برای این بازی در نظر گرفتند تا میانگین متااسکور آن در وبسایت متاکریتیک به ۹۳ برسد.

 


http://dl2.sabagame.ir/Media/2020/08/Triler%20Microsoft%20Flight%20Simulator%20-%20SabaGame.mp4

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.