دانلود تریلر و گیم‌ پلی بازی Dirt 5 روی کنسول ایکس باکس سری اس

دانلود تریلر و گیم‌ پلی بازی Dirt 5 روی کنسول ایکس باکس سری اس

دانلود تریلر و گیم‌ پلی بازی Dirt 5 روی کنسول ایکس باکس سری اس

برای عاشقان سبک ریسینگ، سری Dirt از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. استودیوی کدمسترز، ناشر و خالق این مجموعه، به‌ لطف ارایه یک گیم‌ پلی روان و تنوع قابل قبول در پیست‌ها و اتوموبیل‌ها، توانسته اثر قابل احترام و محبوبی را برای مدت طولانی روانه بازار کند.

 

تیم سازنده بارها روی اجرای بازی Dirt 5 روی نرخ ۱۲۰ فریم برثانیه در کنسول‌های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس تاکید کرده است. این موضوع درحالی است که بسیاری پس از معرفی رسمی دومین عضو خانواده نسل نهم مایکروسافت یعنی ایکس باکس سری اس، منتظر واکنش بازی‌ سازان درمورد نحوه اجرای آثار خود روی این کنسول بودند.

 

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش تریلر گیم‌پلی بازی Dirt 5 روی کنسول ایکس باکس سری اس در رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شد. ویدیویی که متاسفانه نشان می‌دهد این کنسول برخلاف برادر بزرگ‌ تر خود نمی‌تواند بازی را روی نرخ ۱۲۰ فریم برثانیه اجرا کند. در ادامه شما را به تماشای این ویدیو دعوت می‌کنم تا بیشتر به این موضوع پی ببرید.

 

این قضییه در حالی به‌نظر می‌رسد اتفاق افتاده است که استودیوی کدمسترز از همان ابتدا اعلام کرده بود بازی Dirt 5 به‌لطف ویژگی Smart Delivery به‌صورت رایگان با یک به‌روزرسانی، برای کنسول‌های نسل آینده در دسترس قرار می‌گیرد؛ قابلیتی که باعث می‌شود بازی مدنظر با بهبودهای گرافیکی زیادی روی بهترین حالت خود در اختیار کاربران نسل نهم قرار گیرد.

 

پس از تأخیر صورت گرفته شده، بازی Dirt 5 قرار است در تاریخ ۱۶ آبان (۶ نوامبر) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و پی سی و چهار روز پس از آن برای کنسول‌های نسل نهم مایکروسافت روانه بازار شود. توجه داشته باشید که تا این لحظه هنوز تاریخ انتشار بازی برای پلی استیشن ۵ توسط تیم سازنده و سونی اعلام نشده است.

 

http://dl2.sabagame.ir/Media/2020/09/Trailer%20And%20Gameplay%20Dirt%205%20(SabaGame).mp4

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.