دانلود تریلر گیم‌ پلی بسته الحاقی Peril on Gorgon بازی The Outer Worlds

دانلود تریلر گیم‌ پلی بسته الحاقی Peril on Gorgon بازی The Outer Worlds

دانلود تریلر گیم‌ پلی بسته الحاقی Peril on Gorgon بازی The Outer Worlds

در مراسم The Game Awards 2018 بود که استودیوی نام آشنای آبسیدین اینترتینمنت با همکاری استودیوی Private Division از بازی جدید نقش‌ آفرینی خود پرده‌ برداری کرد. بازی The Outer Worlds که به‌عنوان یک اثر مولتی پلتفرم در نظر گرفته شده، نمایانگر دنیای آخرالزمانی است که گیمرها می‌توانند با تکنولوژی و سفینه خود بین سیارات مختلف در بازی گشت‌ و گذار کنند.

 

چندی پیش در جریان رویداد مایکروسافت جهت معرفی بازی‌های ایکس‌ باکس سری ایکس، تیم سازنده بازی The Outer Worlds از اولین بسته الحاقی داستانی آن تحت عنوان Peril on Gorgon رونمایی کرد. براساس اطلاعات در دسترس، این بسته الحاقی قرار است چندین سیاره، اسلحه و هچنین شخصیت‌های جدیدی به بازی اضافه کند. مدت زمان گیم‌ پلی Peril on Gorgon حدود ۶ ساعت اعلام شده است.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش استودیوی آبسیدین اینترتینمنت تریلر گیم‌ پلی نسبتا طولانی از بسته الحاقی Peril on Gorgon منتشر کرد. به‌نظر می‌رسد این ویدیوی منتشر شده قسمتی از مرحله جانبی که در سیاره Gorgon با آن روبه‌رو خواهیم شد را به‌نمایش گذاشته است. باید توجه داشته باشید که کری پاتل، کارگردان بازی، وظیفه روایت این تریلر را برعهده دارد. در ادامه شما را به تماشای این ویدیوی گیم‌پلی دوازده دقیقه‌ای بسته الحاقی Peril on Gorgon دعوت می‌کنم تا بیشتر با حال‌وهوای آن آشنا شوید.

 

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده بسته الحاقی Peril on Gorgon قرار است در تاریخ ۱۹ شهریور (۹ سپتامبر) برای کاربران پلتفرم‌های پلی‌ استیشن ۴، ایکس‌ باکس وان و پی سی عرضه شود.

 

اگر شما هم بازی The Outer Worlds را تجربه کرده‌اید، به‌نظر شما این بسته الحاقی نیز می‌تواند ادامه‌ دهنده مسیر بازی، موفق ظاهر شود یا خیر؟

http://dl2.sabagame.ir/Media/2020/08/Trial%20The%20Outer%20Worlds%20-%20Peril%20on%20Gorgon%20(SabaGame).mp4

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.