دانلود تریلر Crusader Kings III – اهمیت استراتژی

دانلود تریلر Crusader Kings III - اهمیت استراتژی

دانلود تریلر Crusader Kings III – اهمیت استراتژی

 

استودیوی Paradox Development با انتشار تریلر زمان عرضه بازی Crusader Kings III به نقش تصمیمات استراتژیک برای موفقیت در کمپین داستانی این بازی اشاره می‌کند.

 

بازی Crusader Kings III هم‌اکنون برای خرید ازطریق فروشگاه استیم در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. تریلر جدیدی که به مناسبت انتشار بازی منتشر شده، ضمن نمایش شماری از نمرات و نظرات نشریات معتبر جهان در رابطه با این بازی، حیله‌گری و استراتژی را دو عامل ضروری برای دوام آوردن در دنیای پر از خیانت این بازی معرفی می‌کند.

 

نکته جالبی که در نگاه اول به این تریلر متوجه آن می‌شویم، روایت وقایع آن از دید ملکه است. دو تریلر قبلی این بازی به ترتیب از دید اساسین‌ها و پادشاه دنیای Crusader Kings روایت می‌شدند. در این ویدیو به سه جنبه‌ی مختلف دربار پادشاهی اشاره می‌شود. حاکم، افراد وفادار و اشخاص خیانتکار که درک درست از جوانب مختلف آن برای موفقیت در کمپین بازی نقش بسیار مهمی خواهد داشت.

یادداشت نهایی توسعه‌دهندگان برای تشریح قسمت‌های مختلفی که در Crusader Kings III با آن مواجه می‌شوید، نشان می‌دهد که قسمت سوم مجموعه Crusader Kings در بحث عملکرد و هوش مصنوعی پیشرفت قابل توجهی داشته است. ضمن اینکه طراحی ماد برای این بازی به مراتب ساده‌تر شده و جامعه مادسازها می‌توانند فعالیت‌های زیادی روی آن داشته باشند. درنهایت به مکانیک‌ها و قسمت‌های جدیدی مانند Legacies و Achievements در گیم‌ پلی بازی اشاره شده است.

 

براساس توضیحات کارگردان این بازی Henrik Fåhraeus:

 

«بازی Crusader Kings III یک شبیه‌ساز بزرگ از دوران قرون وسطی است که شما می‌توانید آزادانه به سبک حاکم تخیلی خود در آن حکمرانی کنید. اما چیزی که تجربه این بازی را جذاب‌تر می‌کند، این است که اقدامات شما بدون پیامد و چالش نخواهد بود. مشاهده موفقیت دو نسخه قبلی این بازی برای ما بسیار لذت بخش و امیدوار کننده بود؛ به‌ ویژه در شرایطی که کاربر پسند بودن هرگز هدف اصلی ما در ساخت آن‌ها نبود. حالا ما این شانس را داریم که جامعه‌ای به مراتب بزرگتری را مخاطب خود قرار دهیم.»

دانلود تریلر Crusader Kings III - اهمیت استراتژی

اما در این‌ میان قسمت دوم این مجموعه یعنی Crusader Kings II برای افرادی که قصد آشنایی بیشتر با این سری را دارند به رایگان در استیم قرار گرفته است. ضمن اینکه چندین DLC متنوع از قبیل بسته الحاقی Monks and Mystics، بسته الحاقی Jade Dragon، همچنین Holy Fury نیز برای زمانی‌که کمپین داستانی بازی را به اتمام رساندید برای شما در نظر گرفته شده که می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.

 

اگر از طرفداران بازی‌های رومیزی هستید، بازی رومیزی Crusader Kings The Board Game که به‌طور کلی با بودجه‌ی کیک استارتر توسعه پیدا کرده نیز سال گذشته منتشر شده است. بازی Crusader Kings III علاوه‌بر عرضه در بستر استیم پلتفرم پی سی، برای مشترکین ایکس‌ باکس گیم پس در کامپیوتر نیز در دسترس قرار گرفته است.

http://dl2.sabagame.ir/Media/2020/09/Trial%20Crusader%20Kings%20III%20(SabaGame).mp4

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.