دانلود تیزر جدید بازی Godfall با لینک مستقیم

دانلود تیزر جدید بازی Godfall با لینک مستقیم

دانلود تیزر جدید بازی Godfall با لینک مستقیم

در طی رویداد The Game Awards 2019 دو استودیوی Counterplay Games و گیرباکس بازی جدید خود در سبک هک اند اسلش یعنی Godfall را معرفی کردند. اثری که جزو اولین بازی‌های معرفی شده به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی ‌استیشن ۵ و کامپیوتر محسوب می‌شود. Godfall یک بازی هک اند اسلش لوت محور است که بازیکنان به‌واسطه‌ی کلاس‌های درنظر گرفته شده، می‌توانند در قالب شوالیه‌های مختلفی بازی را به‌صورت تک‌نفره یا سه‌نفره تجربه کنند.

با نزدیک تر شدن به زمان انتشار بازی Godfall، کم کم بخش‌های مختلفی از این بازی برای طرفداران معرفی می‌شوند برای مثال به‌تازگی تیزر جدیدی با محوریت زره The Hinterclaw منتشر شده است که در آن می‌توانیم جزئیاتی را در مورد این زره ببینیم.

جالب است بدانید که پیش از این درمورد زره The Hinterclaw در طی مصاحبه‌ای به‌طور مفصل توضیح داده شده بود. برای مثال در این مصاحبه در مورد اینکه چگونه این زره توانایی بالایی برای افزایش احتمال زدن ضربه‌ی Critical و همچنین داشتن توانایی اصلی برای افزایش بیشتر آن دارد، صحبت شد. این زره برای بازیکنانی مناسب است که دوست دارند به‌صورت تهاجمی بازی کنند. شما می‌توانید جزئیات بیشتری در مورد این زره را از اینجا بخوانید.

طبق اطلاعات منتشر شده بازی Godfall قرار است در تعطیلات سال جاری میلادی به‌صورت انحصاری کنسولی برای پلی‌ استیشن ۵ و همچنین پلتفرم پی سی روانه بازار شود و گفته شده است که این بازی یک بازی لایو سرویس نیست و هیچگونه پرداخت درون‌ برنامه‌ای نیز نخواهد داشت.

 

http://dl2.sabagame.ir/Media/2020/08/Teaser%20Godfall%20(Sabagame).mp4

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.