دانلود ویدیوی گیم پلی بازی Ratchet and Clank: Rift Apart

دانلود ویدیوی گیم پلی بازی Ratchet and Clank: Rift Apart

دانلود ویدیوی گیم پلی بازی Ratchet and Clank: Rift Apart

یکی از مهم‌ترین رونمایی‌های سونی برای پلی استیشن ۵ بازی Ratchet and Clank: Rift Apart بود که به‌طور خاص در زمینه بارگذاری بدون وقفه‌ی سیاره‌های مختلف خودنمایی می‌کرد. در جریان تریلر پخش شده در رویداد سونی، بخش‌هایی از ویژگی‌های بازی رچت اند کلنک به نمایش گذاشته شد که از جمله‌ی آن می‌توانیم به قابلیت استفاده از ریفت‌ها برای جابه‌جایی سریع اشاره کرد.

 

استودیو اینسومنیاک گیمز در جریان افتتاحیه گیمزکام ۲۰۲۰ ویدیوی گیم‌ پلی کاملی از بازی رچت اند کلنک: ریفت اپارت را به نمایش گذاشت. ویدیوی نمایش داده شده در حقیقت نسخه‌ای کامل‌تر از بازی Ratchet and Clank: Rift Apart است که پیش از این در جریان رویداد ماه ژوئیه شرکت سونی به نمایش در آمده بود.

 

در این ویدیو برای نخستین بار با سلاح‌های رچت در بازی Ratchet and Clank: Rift Apart آشنا می‌شویم که از جمله آن‌ها می‌توانیم به Topiary Sprinkler برای یخ کردن دشمنان یا سلاح‌های رایج از جمله Burst Pistol و Shatter Bomb اشاره کنیم. در تریلر همچنین برخی دشمنان بازی نیز مانند Goon-4-Less به نمایش گذاشته شده است که از لحاظ انیمیشن به مراتب نسبت به نسخه پیشین بازی روی پلی‌استیشن ۴ بهبود یافته است.

 

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بازی Ratchet and Clank: Rift Apart که این بازی را به یک محصول نسل نهم تبدیل می‌کند، قابلیت جابه‌جایی سریع بین سیاره ‌ها است. جابه‌جایی رچت و کلنک با سرعت بسیار زیادی در بین سیاره‌های بسیار شلوغ و متنوع انجام می‌شود، نکته‌ی مهم نبود هیچگونه لودینگ در جریان این جابه‌جایی است.

 

ویدیوی گیم‌پلی رچت اند کلنک همچنین شامل صحنه‌هایی از حضور دکتر نفاریوس، ضدقهرمان داستان است.

http://dl2.sabagame.ir/Media/2020/08/Trial%20Game%20Play%20Trial%20Game%20Play%20(SabaGame).mp4

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.