دانلود ویدیو جدید محیط وحشتناک بیمارستان بازی Little Nightmares 2

دانلود ویدیو جدید محیط وحشتناک بیمارستان بازی Little Nightmares 2

دانلود ویدیو جدید محیط وحشتناک بیمارستان بازی Little Nightmares 2

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیوی Tarsier به‌ تازگی تریلر جدیدی از گیم‌ پلی بازی Little Nightmares 2 منتشر کرده که به مناسبت نزدیک شدن به ایام هالووین، لحظه‌های وحشت‌آور زیادی در آن دیده می‌شود. نسخه‌ی کامل‌تر ویدیوی گیم‌پلی‌ای که چند روز پیش منتشر شده بود، حالا توسط سایت گیم اینفورمر و دیگر سایت‌های خبررسانی بازی منتشر شده است. این ویدیو شخصیت اصلی بازی را به‌نام Mono نشان می‌دهد که در تلاش است راه خود را از میان راهرو‌های یک بیمارستان فوق‌العاده ترسناک و عجیب پیدا کند.

 

نکته ‎‌ای که می‌تواند بازی را بسیار ترسناک کند اصطلاحا به «بیماران» آن مربوط می‌شود. آن‌ها به‌نوعی شکل مانکن‌هایی را دارند که انگار زنده شده‌اند و تا زمانی‌که نور چراغ‌قوه به آن‌ها نتابد و سرجایشان خشک‌ شان نزند، می‌توانند در تاریکی حرکت کنند. اگر نور چراغ‌ قوه‌ی خود را به آن‌ها بتابانید هم نباید خیالتان خیلی راحت باشد که جایتان امن است، زیرا حتی در این حالت هنوز هم دست‌و‌پای جداشده‌ی مانکن‌ها می‌توانند به شما حمله کنند. ناگفته نماند که این بیمارستان مرموز پر از اعضای جداشده‌ی بدن مانکن‌ها است.

 

بازی Little Nightmares 2 در ۱۱ فوریه ۲۰۲۱ برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پی سی، نینتندو سوییچ و پلی استیشن ۴ منتشر خواهد شد. نسخه‌های کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پلی استیشن ۵ نیز در زمانی دیگر در سال میلادی بعد عرضه خواهد شد و کسانی که این بازی را روی کنسول‌های نسل حاضر خریداری کنند، می‌توانند آن را به‌رایگان به نسخه‌ی نسل بعدی ارتقا دهند.

http://dl2.sabagame.ir/Media/2020/10/Trailer%20Little%20Nightmares%202%20(SabaGame).mp4

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.