دانلود ویدیو پشت صحنه ساخت بازی The Medium

دانلود ویدیو پشت صحنه ساخت بازی The Medium

دانلود ویدیو پشت صحنه ساخت بازی The Medium

Bloober Team ویدیویی جدید از بازی The Medium منتشر کرده است که در آن پشت صحنه بازی و روند ساخت آن را شاهد هستیم و همچنین حضور تروی بیکر را در بازی تایید می‌کند.

 

شرکت Bloober Team ویدیویی از بازی The Medium منتشر کرده است که روند ساخت این بازی ترسناک را نشان می‌دهد. در این ویدیو، شاهد صحبت کردن طراح ارشد بازی و یکی از تهیه کنندگان آن هستیم که در مورد اهداف تیم توسعه بازی و روند ساخت آن توضیحاتی را ارائه می‌دهند. در این بین داستان بازی و بخش‌هایی از گیم‌پلی آن نیز به نمایش درمی‌آید.

 

در پایان این ویدیو همچنین تایید شد که تروی بیکر صداپیشگی شخصیت The Maw را در بازی The Medium بر عهده دارد که به‌ دنبال شکار شخصیت اصلی داستان است و ما درواقع گوشه‌ ای از ضبط صدای بیکر را در این ویدیو مشاهده می‌کنیم. در تریلر های قبلی بازی شاهد وجود دو دنیای موازی در بازی بودید. کسانی که قصد دارند این بازی را روی کامپیوتر تجربه کنند، شاید جالب نباشد اگر بدانند که برای اجرای The Medium با پایین‌ترین کیفیت به یک کارت گرافیک GTX 1060 نیاز است.

 

بازی The Medium در حال حاضر قابل پیش‌خرید است و می‌توانید برای کامپیوتر و ایکس باکس سری ایکس، آن را تهیه کنید. این بازی ترسناک قرار است در تعطیلات سال جاری میلادی منتشر شود.

http://dl2.sabagame.ir/Media/2020/08/Backstage%20The%20Medium%20(SabaGame).mp4

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.