سیستم مورد نیاز برای بازی Project CARS 3

سیستم مورد نیاز برای بازی Project CARS 3

سیستم مورد نیاز برای بازی Project CARS 3

با توجه به صفحه رسمی این بازی در پلتفرم استیم حداقل سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی این بازی در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است. خوشبختانه مشخصات حداقل سیستم موردنیاز کاملا با ادوات استاندارد و نیمه‌بروز یک کامپیوتر نسبتا قوی سازگار است به طوریکه برای اجرای این بازی حداقل باید یک پردازنده Intel Core i5 3450 یا AMD FX-8350 داشته و با ۸ گیگ فضای خالی RAM و حداقل کارت گرافیکی NVIDIA GeForce GTX680 اقدام به نصب این بازی کنید. در طرف مقابل نیز سیستم پیشنهادی بازی نیازمند یک سخت افزار قوی و قدرتمند است بطوری که بازیکنان به یک پردازنده مرکزی Intel i7 8700k یا AMD Ryzen 7 2700K نیاز دارند که با ۱۶ گیگ فضای خالی RAM و کارت گرافیکی Nvidia RTX 2070 یا AMD RX5700 از تجربه این بازی لذت ببرند. در ادامه نیز مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی را مشاهده خواهیم کرد.

حداقل سیستم مورد نیاز:

ویندوز: Window 10 (+ speficic versions of 7)
پردازنده: ۳.۵ GHz Intel Core i5 3450 یا ۴.۰ GHz AMD FX-8350
حافظه: ۸ GB RAM
کارت گرافیک: GTX 680 or equivalent
دایرکت ایکس:Version 11
فضای خالی: ۵۰ گیگابایت فضای خالی
کارت صدا:Direct X compatible sound card
محتوای اضافه برای دستگاه‌های واقعیت مجازی یا مانیتورهای سه تیکه: GTX 980 یا equivalent

سیستم پیشنهادی:

ویندوز: Windows 10
پردازنده: Intel i7 8700k یا AMD Ryzen 7 2700K
حافظه: ۱۶ GB RAM
کارت گرافیک: Nvidia RTX 2070 یا AMD RX5700
دایرکت ایکس: Version 11
فضای خالی: ۵۰ گیگابایت فضای خالی
کارت صدا: DirectX compatible sound card

در ماه‌های گذشته بود که استودیو Slightly Mad Studios تصمیم گرفت بازی Project CARS 3 را با انتشار تریلری جذاب و هیجان انگیز معرفی کند. عنوانی که در آن شاهد مسابقات جدیدترین اتومبیل‌های مسابقه‌ای بودیم. حال با گذشت چند ماه از معرفی این بازی، نوبت به انتشار تریلر جدید دیگری رسیده که وضوح گرافیکی بالا و خودرو کونیکزنگ رگرا را به نمایش می‎گذارد.

عنوان این تریلر What Drives You است و به جنبه‌های مختلف بازی توجه دارد. همچنین در این ویدئو محیط‌های جذاب و پویایی از بازی Project CARS 3 را به نمایش درمی‌آورد. همچنین شاهد نمایی از جدیدترین خودروهای مسابقه‌ای از جمله برندهای روز دنیا.

سیستم مورد نیاز برای بازی Project CARS 3

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.