عرضه نسخه PS5 بازی Death Stranding

عرضه نسخه PS5 بازی Death Stranding

عرضه نسخه PS5 بازی Death Stranding

نسخه پلی استیشن ۵ بازی Death Stranding به نظر رسیده در آینده نزدیک معرفی خواهد شد. اگرچه سازندگان این بازی روی پورت نسخه رایانه شخصی تمرکز کردند، اما عوامل سازنده تمایلی به انتشار نسخه کنسولی نسل نهمی دارند.

بازی Death Stranding در حال حاضر برای رایانه‌های شخصی منتشر شده و اواخر سال گذشته هم برای پلی‌استیشن ۴ منتشر شد. یکی از عجیب‌ترین آثار هیدئو کوجیما که بسیاری آن را عنوان مرموزی می‌دانند.

حال به نظر می‌رسد در آینده نزدیک باید شاهد انتشار نسخه پلی استیشن ۵ بازی Death Stranding باشیم. اگرچه تاکنون استودیو کوجیما پروداکشن به این موضوع اشاره نداشت، اخیرا وب سایت Digital Foundry با کارگردان فنی بازی یعنی Akio Sakamoto مصاحبه‌ای داشته است.

اگرچه سونی و استودیو کوجیما پروداکشن رسما نسخه پلی‌استیشن ۵ را تایید نکردند اما انتظار داریم با قابلیت backwards compatible بتوان دث استرینگ را روی کنسول نسل نهمی سونی تجربه کرد. در هر صورت باید منتظر ماند و نباید به شایعات بی اساس پیرامون نسخه پلی‌استیشن ۵ بازی مورد اشاره واکنش نشان داد.

آنچه می‌دانیم این است که سونی قصد دارد عناوین هیجان انگیز را به پلی‌استیشن ۵ بیاورد. قطعا آی پی‌های جذابی در راه این کنسول هستند و نباید انتظار بیهوده داشت.

عرضه نسخه PS5 بازی Death Stranding

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.